c_300_250_16777215_10_images_66131.JPG

 تركمن سسي- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان شامگاه يكشنبه در آيين معنوي عطر قرآن در فجر انقلاب در مسجد اهل سنت امام اعظم ابوحنيفه(رض) گرگان اظهار كرد: هدف نهايي از انقلاب اسلامي حفظ اسلام و احياي اسلام بود.


حجت‌الاسلام علی اکبر سایری ادامه داد:در زمان رژيم پهلوي در ايران اسلام ستيزي و اسلام گريزي و اسلام هراسي جريان داشت و همواره حضرت امام راحل به مردم اعلام مي كرد كه اسلام در خظر است و به داد اسلام برسيد.
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود:در حال حاضر نيز دشمنان با تمام ابزار وارد ميدان شده اند تا باورهاي ما و اسلام را نشانه رفته اند و ما بايد آگاهانه و با تبعيت از منويات رهبري در ميدان باشيم و از حريم اسلام دفاع كنيم.
 
وی اظهار داشت:شهداي گرانقدر ما همگي در وصيت نامه هاي خود تاكيد داشته اند به اينكه كه اسلام زنده بماند و اسلام را ياري بكنند.
 
سایری با اشاره به اينكه دشمن با تهاجم فرهنگي براي نابودي اسلام آمده تصریح کرد: به شكر خدا با تدبير مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب اسلام و نظام جمهوري اسلامي مسير تعالي و پيشرفت خود را طي خواهد كرد و در سراسر جهان نيز بيداري اسلامي و گرايش به اسلام رو به رشد است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر