c_300_250_16777215_10_images_68724.jpg

ترکمن سسی- مدیر صندوق کار آفرینی امید استان گلستان گفت: در هفته دولت امسال 18 طرح را با اعتباری بالغ بر 185 میلیارد ریال افتتاح یا کلنگ زنی می کنیم.

به گزارش ترکمن سسی به نقل از ایسنا-منطقه گلستان، حسن پهلوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید در حقیقت نقش یک موتور محرک و شروع کننده و تحرک دهنده را بر عهده دارد.

وی بیان کرد: در سال 96 نزدیک به 480 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد و در پنج ماهه سال 97 نیز نزدیک به 180 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

پهلوری با اشاره به اینکه طرح 14 روستای بدون بیکار و هر روستا یک محصول را دنبال می کنیم، گفت: 14 روستا را در 14 شهرستان مشخص شده و قرار است که طرح روستای بدون بیکار در این شهرستان ها اتفاق بیافتد.

مدیر صندوق کار آفرینی امید استان گلستان با اشاره به افتتاح یا کلنگ زنی 18 طرح در هفته دولت، تصریح کرد: 6 پروژه کلنگ زنی و 12 پروژه افتتاحیه است. این طرح ها اشتغال زایی 142 نفر را به دنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: کلنگ زنی هتل یک ستاره و تالار پذیرایی روستای نصرآباد، کارخانه تولید نبات و سوهان در ناحیه صنعتی گوزن فارس، کارخانه تولید یخ بسته بندی شده، کارگاه شیرینی پزی و سوغات ترکمن و کارخانه بسته بندی آجیل را در این هفته خواهیم داشت.

پهلوری بیان کرد: در حاضر از طریق سامانه کالا نزدیک به 40 میلیارد تومان و تعداد 751 طرح برای صندوق کارآفرینی امید ارسال شده که از این مقدار 413 طرح و نزدیک به 11 میلیارد تومان تسهیلات به آنها پرداخت شده است.

مدیر صندوق کار آفرینی امید استان گلستان خاطرنشان کرد: در گلستان به خاطر اینکه بیش از 700 روستا از هزار و پنجاه روستا درگیر بحث اوقاف و بنیاد علوی هستند، بعضی از بخش های روستایی فاقد سند مالکیت هستند و تاخیری که عمدتا در بحث پرداخت تسهیلات به روستاییان اتفاق می افتد به خاطر عدم ارائه ضمانت توسط روستاییان است، هر چند ما در تلاش هستیم که با کمترین ضمانت پرداخت تسهیلات را انجام دهیم.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر