c_300_250_16777215_10_images_1_n83119171-72691791.jpg


ترکمن سسی- دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: مبلغ ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از سوی کمیسیون تلفیق بودجه برای هر کدام از نمایندگان مجلس در نظر گرفته شد که هنوز تخصیص نیافته است.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری مهر، شهرام کوسه غراوی صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان گلستان، اظهار کرد: ریل گذاری و مسیر بودجه بندی از زمان حضور آقای هاشمی به عنوان استاندار گلستان خوب بوده و امیدواریم بودجه سال آینده متفاوت باشد.
وی افزود: مبلغ ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از سوی کمیسیون تلفیق بودجه برای هر کدام از نمایندگان مجلس در نظر گرفته شده تا مجموع این مبلغ در حوزه‌های مختلف استان تقسیم بندی شود.
کوسه غراوی تصریح کرد: این مبلغ هنوز تخصیص پیدا نکرده و امیدواریم به دست ما برسد تا در شهرستان‌ها اقدام کنیم، در فضای مجازی منعکس شده بود که این مبلغ به نمایندگان تخصیص پیدا کرده در حالی که اینطور نیست.
وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا اعتبارات استان در سال آینده بیشتر شود تا خدمات دولت را به بهترین نحو پیش ببریم.
دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان با بیان اینکه فرهنگ تقدیر و تشکر از مدیران را باید سرلوحه کار قرار دهیم، گفت: با این کار به مدیر انرژی برای خدمت داده می‌شود و باید اعتماد و امید مردم را بیشتر کنیم.
کوسه غراوی افزود: در کشور مدیریت، برنامه ریزی، تخصص و اعتبار، مقوله‌هایی است که باید به آن توجه کنیم و مهم‌ترین آن مدیریت است.
وی یادآور شد: استان گلستان ظرفیت‌های فوق العاده‌ای در حوزه‌های گردشگری و کشاورزی دارد که باید برای توسعه آن تلاش کنیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر