c_300_250_16777215_10_images_1_71638.jpg

ترکمن سسی - رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با توجه به توضیحات محیط زیست مبنی بر شکار و خرید و فروش غیرقانونی « باز»ها، دستگاه قضایی به این مسئله ورود و با متخلفان برخورد می‌کند.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از دادگستری کل گلستان ، مسئولان محیط زیست استان در دیدار با رئیس کل دادگستری استان ، خواستار استفاده از ظرفیت شورای حفظ حقوق بیت المال استان برای مبارزه با پدیده " بازگیری " شدند .
رئیس کل دادگستری گلستان در این جلسه با تاکید بر استفاده از ظرفیت شورای حفظ حقوق بیت المال استان برای صیانت از منابع ملی و انفال استان گفت: هر چند وظیفه گزارش تخلفات زیست محیطی و دست اندازی به اراضی ملی و انفال وظیفه ی دستگاه های متولی است اما در استان  منتظر شکایت دستگاه ها در این باره نمی مانیم و دادستان ها هرجا که احساس نیاز کردند به عنوان مدعی العموم ورود می کنند .
هادی هاشمیان افزود: گزارش های مردمی، تشکل های زیست محیطی و دستگاه های اجرایی را در کوتاه ترین زمان بررسی و با متخلفان برخورد می کنیم.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت : با توجه به توضیحات محیط زیست مبنی بر شکار و خرید و فروش غیرقانونی " باز " ها ، این موضوع در دستور کار بعدی شورای حفظ حقوق بیت المال استان قرار می گیرد .
سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان هم در این جلسه گفت: سال گذشته هر عدد باز بین سه تا 6 میلیارد تومان در کشورهای حاشیه ی خلیج فارس خرید و فروش شد و همین قیمت گزاف، شکارچیان را برای شکار این پرنده در استان وسوسه می کند .
محمد رضا کنعانی افزود: به دلیل وسعت منطقه ای که در گلستان شکار این پرندگان صورت می گیرد برخورد با شکارچیان و جلوگیری از قاچاق این پرندگان به تنهایی از عهده ی محیط زیست خارج است و به همکاری همه دستگاه ها در استان به ویژه دستگاه های عضو شورای حفظ حقوق بیت المال استان  نیاز داریم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر