c_300_250_16777215_10_images_1_71699.jpg


ترکمن سسی - شهردار گنبدکاووس گفت که عملیات اجرایی احداث پل دوم ورودی شهر از سمت گدم آباد به پیشرفت فیزیکی 75 درصد رسیده و در ماه های آینده به بهره برداری می رسد.


منصور طعنه گنبدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات احداث این پل بتنی - فلزی که 12 متر عرض و 70 متر طول دارد، دهم شهریور سال 95 آغاز شده بود
وی گفت: برای عملیات اجرایی این پروژه مبلغ 25 میلیارد ریال از منابع شهرداری و استانی پیش بینی شده و قرار بود ظرف دو سال به بهره برداری برسد اما باتوجه به گرانی و تورم این رقم به 40 میلیارد ریال افزایش یافت.
طعنه گنبدی، روان سازی ترافیک و سهولت دسترسی به 50 روستا و مصلی نمازجمعه اهل سنت گنبدکاووس را از مهمترین اهداف احداث پل دوم ورودی این شهر از سمت گدم آباد ذکر کرد.
وی تصریح کرد: عملیات نصب 18 شمع بتی این پل و نصب تیرهای دو دهنه کناری این پل پایان یافته و هم اکنون عملیات نصب تیرهای عرشه دهنه میانی آن درحال انجام است.
شهردار گنبدکاووس گفت: پس از نصب تیرها، آسفالت عرشه پل انجام و بهره برداری از آن حداکثر ظرف یک تا دو ماه آینده آغاز می شود.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر