c_300_250_16777215_10_images_1_71950.JPG

ترکمن سسی - شهردار بندرترکمن با اشاره به قدمت ۹۰ ساله شهرداری بندرترکمن گفت : به زودی در قالب تهاتر سهم شهرداری از تفکیک اراضی شهری با یکی از نهادها، برای اولین بار سند عرصه ساختمان شهرداری بندرترکمن را به نام شهرداری دریافت خواهیم کرد.


محمود کم ظهر امروز چهارشنبه ۱۹ تیرماه ۹۸ در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه گلستان افزود : اعیان ساختمان شهرداری بندرترکمن دارای سند است ولی تاکنون عرصه ۵۳۰۰ متری آن با ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد تومانی فاقد سند به نام شهرداری است و با رایزنی هایی که انجام شده مقرر شد از محل تهاتر سهم تفکیک اراضی شهری با یکی از بنیادهای انقلابی این کار انجام شود.
وی ضمن گلایه از عدم دریافت سهم شهرداری از تفکیک برخی اراضی شهری در سنوات گذشته آن را از معضلات شهرداری عنوان کرد و گفت: اکنون برای تعریض برخی معابر شهری و انجام عملیات عمرانی شهرداری مجبور است آن محدوده ها را به قیمت روز خریداری نماید که از لحاظ مالی ضربه ای به شهرداری است.
شهردار بندرترکمن با اشاره با ظرفیت وجود راه آهن در بندرترکمن گفت: اساسا وجود راه آهن پتانسیل برای رشد و توسعه هر شهری است ولی متاسفانه با شرایط فعلی که حتی کارگاه تعمیر راه آهن نیز بسته است و ظرفیت اشتغال نیز ندارد نه تنها وجود راه آهن فایده ای برای شهر بندرترکمن ندارد بلکه خساراتی نیز دارد از جمله در ترد و ترافیک شهری به طوری که احداث روگذر روی راه آهن در محل تقاطع آن با معبر اصلی شهر بیش از ۳۰ میلیارد تومان برآورد می شود که در شرایط فعلی از توان شهرداری خارج است.
ادامه دارد...این خبر کامل می شود...

دیدگاه‌ها  

+6 #1 معلم 1398-04-20 14:10
وقتی در مورد شهرداری بندرترکمن صحبت میشه قطعا شورای شهر و یاد سرکار خانم زبیده سوقی بانوی پرتلاش و سخت کوش و بی ادعا هستیم. بندرترکمن نیاز به تحول اساسی دارد شهری پراستعداد و قابل گردشگری البته با فکرهای نو و دگراندیش. اما جنگیدین عده ای سیاست طلب که فرصت رو از دست جوانان نواندیش گرفتن. امیدوارم خانم سوقی به عرصه سیاست برگردن و توانایی های خودشان را بیشتر از قبل نشان دهند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر