c_300_250_16777215_10_images_72025.jpg

ترکمن سسی - شنیده های انتخاباتی مجلس یازدهم : شنیده ها از حضور احتمالی رجب پیرا مدیر اجرایی سابق آبفار در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی از حوزه گرگان و اق قلا خبر می دهد.


از بین ترکمن ها رجب پیرا  مدیر پیشین آب و فاضلاب روستایی شهرستان آق قلا از افراد با سابقه و پرنفوذ و مورد حمایت جمعی از فعالین سیاسی  اجتماعی و فرهنگی ترکمن و فارس بوده و وی ساکن گرگان می باشد.

پیرا با سابقه و رزومه خوبی که در آبفار آق قلا و چندین پروژه زیربنایی در مورد آب شرب روستاهای اق قلا و جذب اعتبار عمرانی خوبی و داشتن ارتباط نزدیک با فعالین سیاسی گرگانی  در حال رایزنی برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در حوزه گرگان و آق قلا می باشد.

چون که حوزه کاری وی آبرسانی روستایی بوده با توجه به شناخت شوراها و دهیار  روستاهای شهرستان آق قلا از هم اکنون اعلام آمادگی برای حمایت از وی کرده اند

در بحران سیل آق قلا هم دوشادوش مردم آق قلا و حضور مستمر در نقاط بحرانی و پیگیری و مشاوره به مسئولین شهرستانی و استانی کارنامه درخشان وی در سیل بود

قطعا ورود این مدیر سابق اجرایی آبفار به عرصه انتخابات بسیاری از معادلات را بر هم خواهد زد و شور و شوق خاصی را به رقابت های انتخاباتی مجلس آتی خواهد داد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر