c_300_250_16777215_10_images_72623.jpg

ترکمن سسی - امام جمعه اهل سنت آق قلا گفت: استان گلستان الگوی عینی وحدت و همدلی در كشور به شمار می رود.



آخوند عبدالحی میرزاعلی به مناسبت  ماه ربیع الاول و هفته وحدت گفت:  وحدت از دستورات الهی در قرآن کریم و از آموزه های اساسی دین مبین اسلام و نیز سیره عملی نبی اكرم (ص) است كه رعایت آن بر همه امت اسلام لازم و ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، وی با بیان اینکه، وحدت و مهربانی از اساسی ترین آموزه های دینی است، افزود: امت اسلام به دلیل داشتن دشمن مشترك و نقشه های آنان برای ایجاد تفرقه و اختلاف بایستی با بهره گیری از سیره نبی مكرم اسلام (ص) و دستورات قرآن كریم، به مقابله با دشمن و نقشه های آن برود.

امام جمعه اهل سنت آق قلا  اظهار کرد: هفته وحدت نماد عزت و اقتدار امت اسلام است و آنچه بيش از پيش مايه وحشت و يأس دشمنان اسلام و ايران می شود حفظ اتحاد و حركت در سايه اسلام ناب است.

وی استان گلستان را الگوی عینی وحدت و همدلی در كشور عنوان کرد و افزود: وحدت رمز پیروزی انقلاب بوده و تداوم آن هم با حفظ وحدت کلمه باید باشد و استان گلستان نمونه ای از وحدت اقوام و مذاهب محسوب می شود.

امام جمعه اهل سنت آق قلا در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه، پيامبر (ص) طلايه دار اخلاق و مهروزي می باشد، تصریح کرد: پیامبر (ص) برای همه انسان‌ها مخصوصا برای همه مسلمانان اسوه حسنه است به ویژه در دوره معاصر که در آن قرار داریم اخلاق و رفتار و سلوک ایشان می‌تواند برای همه ما مسلمانان و دیگر مذاهب کارگشا و الگو باشد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر