c_300_250_16777215_10_images_72637.jpg

ترکمن سسی - مدیر پایگاه خبری ترکمن سسی با اشاره به نقش رسانه در فرهنگ سازی ارزش های اسلامی در جامعه گفت: ارتباط دو سویه علما و مدیران رسانه ها می تواند در راستای کاستن از آسیب های اجتماعی تاثیر گذار باشد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، نورمحمد دانشمند امروز شنبه در نشست هم اندیشی با فعالان فضای مجازی و رابطین فرهنگی مساجد اهل سنت گلستان که در منطقه توریستی ریگ چشمه فاضل آباد برگزار شد اظهار کرد: امروزه با توجه به توسعه فناوری اهای اتباطی و شبکه های اجتماعی نقش خبر و رسانه در جامعه پررنگ تر شده و این ظرفیت می تواند در بسیاری از عرصه ها مورد استفاده قرار بگیرد.

مدیر پایگاه خبری ترکمن سسی ادامه داد: یکی از کارکردهای رسانه تاثیر گذاری در افکار عمومی و نقش فرهنگ سازی آن در جامعه است و از این ظرفیت مهم باید در جهت فرهنگ سازی ارزش های اسلامی و کاستن از آسیب های اجتماعی می توان بهره برد.

وی با بیان اینکه آسیب های اجتماعی موجود در منطقه ترکمن صحرا نیازمند مسئولیت پذیری و چاره اندیشی همه بخش های دلسوز جامعه است افزود: موضوع مقابله با آسیب های اجتماعی نیازمند نیازمند کار فرهنگی و دراز مدت است است و ارتباط دوسویه و تعامل مستمر عالمان دینی و مدیران رسانه ها می تواند در تولید محتوای ارزشمند در جهت فرهنگ سازی ارزش های اسلامی و سبک زندگی دینی در جامعه و نقش آفرینی در راستای کاستن از آسیب های اجتماعی است تاثیر گذار باشد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر