c_300_250_16777215_10_images_73863.JPG

ترکمن سسی - حجت الاسلام کیائی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان از برپایی نماز جمعه و جماعت در برخی شهرهای استان گلستان خبر داد.



حجت الاسلام محس کیائی با اشاره به آخرین وضعیت اقامه نماز جمعه در شهرهای گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد : نماز جمعه فردا در دو شهر رامیان و گمیشان اقامه می شود.
 
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان  افزود: در شهرستان رامیان نماز جمعه فردا در شهر رامیان، خان ببین و دلند دایر است، همچنین نماز جمعه اهل تسنن نیز در رضاآباد و تاتار برگزار می شود.
 
وی با بیان اینکه نماز جمعه فردا در شهر گمیشان و سیمین شهر نیز اقامه خواهد شد، تصریح کرد : در حال حاضر نماز جمعه و جماعت در این چند شهر استان گلستان برگزار می شود.
 
حجت الاسلام محسن کیائی ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک سایر شهرستان های استان گلستان نیز در وضعیت سفید قرار بگیرند و تأکید کرد: هر شهرستانی که از وضعیت زرد خارج شود نماز جمعه در آن برگزار می شود و مساجد بازگشایی خواهند شد.
 
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان برای پیشگیری از کرونا به شهروندان توصیه کرد همچنان به نکات بهداشتی توجه کنند و از ترددهای غیرضرور بپرهیزند.
 
وی خاطر نشان کرد: نمازگزاران ضمن رعایت فاصله اجتماعی، هنگام حضور در مصلای نماز جمعه از مهر و سجاده شخصی استفاده کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر