c_300_250_16777215_10_images_73875.jpg

ترکمن سسی - مدیر و مدرس حوزه علمیه خواهران ام الابرار آق قلا در استودیو مجازی لحظه های وصال گفت:در این ایام که با توجه به وجود بیماری کرونا مردم در خانه ها هستند تا شیوع این بیماری منحوس قطع گردد، جا داشت که چنین برنامه هایی تهیه و در فضای مجازی پخش شود.

آسیه میرزاعلی مدیر و مدرس حوزه علمیه خواهران ام الابرار آق قلا نیز حاشیه ضبط فیلم های استودیو برنامه"لحظه های وصال" ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و برنامه های مرکز برزرگ اسلامی شمال کشور گفت: در این ایام که با توجه به وجود بیماری کرونا مردم در خانه ها هستند تا شیوع این بیماری منحوس قطع گردد، جا داشت که چنین برنامه هایی تهیه و در فضای مجازی پخش شود.

وی با تاکید براینکه لازم است در تهیه این فیلم ها از کارشناسانی که در خصوص دین تخصص به روز دارند استفاده شود، افزود: امروز گوشی و موبایل به راحتی در دسترس همه افراد جامعه قرار دارد و استدعا دارم چنین برنامه هایی بیشتر تولید شود تا جوانان ما به جای اینکه وقت و سرمایه خود را بیهوده در فضای مجازی سپری کنند، با دیدن و شنیدن چنین برنامه هایی دینی و آموزشی، بتوانند بهره کافی را ببرند.

این بانوی قرآنی اهل سنت تصریح نمود: جوانان و مردم ما با توجه که مشغولیت های فراوانی دارند، اما همان اوقاتی که در فضای مجازی هستند حد اقل چنین فیلم هایی را ببیند تا بتوانند هرچقدر اندک و کوتاه هم که باشد، بتوانند به سمت و سوی زندگی اسلامی قرآنی گام بردارند.

آسیه میرزاعلی با اشاره به اینکه، امروز همه ما سعادت و خوشبختی می خواهیم و همه دوست داریم موفق بشویم و در جهت جلب رضایت خداوند متعال قدم بر داریم، خاطر نشان کرد: پس خیلی خوب است که ما و نسل جوان ما از این فیلم ها بهره مند شوند تا دست اندرکاران این برنامه نیز دوباره تشویق و ترغیب بشوند که در آینده آثار بهتر و فاخری را تولید کنند.

وی گفت: جوان ما به دنبال الگو و اسوه می باشند و قطعا جوانان و نوجوانان ما با دیدن این فیلم ها از شخصیت های دینی و علمی و آموزشی الگو برداری خواهند کرد و حتی از طرز بیان و فن گفت و گوی مهمانان این برنامه و رفتار اسلامی آنها استفاده خواهند کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر