c_300_250_16777215_10_images_75077.jpg

ترکمن سسی - شهردار بندرترکمن گفت: برای شهرداری داشتن درآمد پایدار اهمیت حیاتی دارد و اعتبارات امسال ما 19.5 میلیارد تومان است که تماما جذب خواهد شد.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، نورمحمد طراج شهردار بندرترکمن در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ۱۸۱ میلیون تومان مطالبات شهرداری از محل بازار ماهی فروشان قدیم در حال وصول است و امسال حدود ۶۰۰ میلیون تومان از اجاره ۶۰ غرفه آن محل درآمد خواهیم داشت.

شهردار بندر ترکمن افزود : بودجه امسال این شهرداری با حدود ۲۰ درصد افزایش نسبت به سال قبل ۱۹/۵ میلیارد تومان است.

طراج تصریح کرد: در حال حاضر و تا پایان سال برای پرداخت حقوق و مزایای 64 نفر از پرسنل ثابت و نیروهای خدماتی و قراردادی مشکل خاصی نداریم.

شهردار بندر ترکمن از اختصاص 316 میلیون تومان برای خرید باکس زباله برای سطح شهر خبر داد و گفت: با این اعتبار قصد خرید و نصب 300 باکس زباله برای نقاط مختلف شهر داشتیم؛ ولی با تورم ماه های اخیر عملا با رقم فوق باکس های کمتری قابل خرید است.

شهردار بندرترکمن با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی مشارکت شهروندان در رعابت بهداشت شهری اظهار کرد: در طی شبانه روز 10 کامیون زباله از سطح شهر جمع آوری می شود و ضروری است شهروندان با انداختن زباله به داخل باکس ها، شهرداری را در ارائه بهینه خدمات یاری رسانند.

طراج با بیان اینکه فضای سبز بر آرامش روحی و روانی شهروندان تاثیرات قابل توجهی دارد تصریح کرد: توسعه پارک، بوستان در سطح شهر که از برنامه های شهرداری است، علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز، زیبایی بصری خاصی به شهر می دهد و در این راستا مقدمات ایجاد پارک یک هکتاری بانوان در شهرک فرهنگیان فراهم شده است.

به گفته وی؛ واحد زیبا سازی و مبلمان شهری این شهرداری دست به ایجاد آب نماها در پارک ها و بلوار ها و اجرای رنگ آمیزی سه بعدی در معابر و گذرگاه های عابر پیاده زده است.

طراج با بیان اینکه شهرداری نیازمند درآمد پایدار است، گفت: متاسفانه در سال های گذشته طی قراردادی یک طرفه درآمد اسکله به سازمان گردشگری واگذار شده بود.

شهردار بندرترکمن ادامه داد: در آخرین جلسه ای که در فرمانداری برگزار شد مقرر شد با ساماندهی غرفه های بازارچه ساحلی، مدیریت آن 5 سال به شهرداری واگذار شود.

نورمحمد طراج یادآور شد: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا طی ماه های اخیر ۱۵ مرحله گندزدایی معابر شهری، تاکسی های شهری، باشگاه ها و ادارات با همکاری سپاه انجام شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر