c_300_250_16777215_10_images_75311.jpg

گرگان- رییس دانشگاه علمی کاربردی گلستان گفت: آموزش مبتنی بر مهارت و تربیت نیروهای ماهر و توانمند مورد نیاز بازار کار از اهداف این دانشگاه است.

به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، امیر احمد دهقانی رییس دانشگاه علمی کاربردی گلستان امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: مراکز آموزشی دانشگاه علمی کاربردی بزرگترین متولی نظام آموزش مهارتی در کشور است و تربیت نیروهای ماهر و کارآفرین را دنبال می کند.

وی ادامه داد: : برای ورود جوانان به بازار کار تنها مدرک تحصیلی کافی نیست و باید مهارت یاد بگیرند و از اینرو ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جامعه با کمک خانواده ها و اصحاب رسانه محسوس است.

دهقانی با اشاره به اینکه ما به دنبال آماده کردن جوانان برای ورود به بازار کار هستیم تصریح کرد: بیش از ۶۰ درصد واحدهای آموزشی در دانشگاه علمی کاربردی عملی هستند و پس از دوسال نیروی کاردان فنی و حرفه ای ماهر و آماده ورود به بازار کار تربیت می کند.

وی با بیان اینکه مدرسان این دانشگاه در دو بخش نظری و خبره هستند خاطر نشان کرد: در گلستان ۴۹ مدرس خبره مورد تایید هیات ممیزه و حدود ۶۰۰ مدرس نظری داریم که در ۱۲ مرکز آموزشی علمی کاربردی در گرگان و گنبد در حال فعالیت هستند.

رییس دانشگاه علمی کاربردی گلستان افزود: آموزش های نظری در دانشگاه علمی کاربردی در شرایط کنونی کرونایی بصورت مجازی و آموزش های مهارتی با مجوز ستاد استانی مقابله با کرونا به صورت حضوری برگزار می شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر