c_300_250_16777215_10_images_75546.jpg

ترکمن سسی - معاون آموزش و پژوهش دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور گفت: هشتمین دوره آزمون جامع و تعیین سطح ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت اسفندماه سال جاری برگزار می شود.


نعمت عسکری در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری هشتمین دوره آزمون جامع و تعیین سطح ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت، گفت: هشتمین دوره آزمون جامع و تعیین سطح ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت در تاریخ پنجم اسفند ماه ۱۳۹۹برگزار خواهد شد.
وی با تاکید براینکه، صدور مدرک علمی معتبر مورد تایید وازرت علوم از مزیت های این آزمون می باشد، افزود: افرادی مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون هستند که در سامانه طاها دارای پست طلبگی، روحانی و یا مدرس باشند و یا اسم آن در مدرسه ای داخل سیستم ثبت شده باشد.
معاون آموزش و پژوهش دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور با اشاره به اینکه، ثبت نام اینترنتی توسط داوطلب از تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ لغایت ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ آغاز خواهد شد، گفت: دریافت کارت ورود به جلسه از طریق سامانه ثبت نام از تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ آغاز و تا ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ادامه خواهد داشت.
عسکری با اشاره به اینکه مکان برگزاری آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد، افزود: آزمون در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ برگزار خواهد شد.
وی افزود: شرکت کنندگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی: WWW.Shomal.dmsonnat.ir و جهت ثبت نام به سامانه: taha.dmsonnat.ir مراجعه نمایند.

تنظیم خبر: رستم جرجانی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر