c_300_250_16777215_10_images_75791.jpg

گرگان: ترکمن سسی - ۱۵ ایستگاه باران سنجی برخط (دیتالاگری) هواشناسی گلستان با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان هواشناسی کشور و معاونین و مشاورین وی افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

به گزارش روابط عمومی هواشناسی گلستان، در این مراسم که دکتر حق شناس استاندار به همراه غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی ' عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی' قادری مدیرکل مدیریت بحران' حمیدی فرماندار گرگان' رئیس و مدیران کل شورای حمل و نقل استان و دیگر مدعوین حضور داشتند' در ابتدای مراسم داداشی مدیر کل هواشناسی استان گفت:
این ایستگاهها با همکاری مدیریت بحران' آب منطقه ای و منابع طبیعی استان در امر مکانیابی و در فاز اول در مناطق دشتی و جنگلی 10شهرستان با هزینه بیش از 3 میلیارد تومان نصب و راه اندازی شد.

وی افزود: پایش دائمی بارش بخصوص بارشهای نقطه ای و سنگین و کمک به پیش بینی و صدور هشدارهای سریع و در نهایت اطلاع رسانی بهنگام جهت حفاظت از جان و مال مردم از مزایای این ایستگاههاست که بیشتر در مناطق صعب العبور و ارتفاعات جنوبی استان نصب و راه اندازی شده است.

در این مراسم حق شناس استاندار استان نیز در ارتباط تصویری با مقام عالی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت راه اندازی سامانه رادار هواشناسی گفت: گلستان بعنوان نهمین استان کشور مجهز به این سامانه پیشرفته و تکنولوژی شد و افزود: تجهیز استان به ایستگاههای هواشناسی و تجهیزات پیش بینی روز دنیا خسارتهای ناشی از حوادث و مخاطرات آب و هوایی همچون سیل و توفان را به حداقل می رساند.
حق شناس در ادامه خواستار تجهیز استان به سامانه ایستگاه سیار هواشناسی جهت خدمت رسانی بهینه در مواقع بروز بحرانهای ناشی از مخاطرات آب و هوایی و دیگر حوادث غیرمترقبه در نقاط مهم و حادثه خیز فاقد ایستگاه هواشناسی استان شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر