c_300_250_16777215_10_images_76091.jpg

گرگان : ترکمن سسی - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: هدف ما ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی و افزایش مهارت های زندگی و پرورش کودکان و نوجوانانی خلاق ، شاد و توانمند است.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صبح امروز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: محور فعالیت های کانون در چهار عرصه فرهنگی، ادبی، هنری و علمی است و در هفته پژوهش امسال بیش از ۵۰ برنامه را اجرا می کنیم و کانون استان با ۹۰ نفر پرسنل با امکانات موجود همواره تلاش دارد تا بهترین خدمات را به جامعه کودکان و نوجوانان استان ارایه نماید.

وی در بیان اینکه کانون گلستان طی عملکرد دو سال اخیر برای اولین بار کانون گلستان در ارزیابی کشوری جشنواره شهید رجایی رتبه سوم را کسب کرده و  تعداد ۱۶۹ برگزیده استانی، کشوری و بین المللی داشته است گفت: جشنواره قصه گویی بزرگترین رویداد فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان در سال ۹۸ بود و توانستیم رتبه برتر کشوری را کسب نماییم.

رجب نسب با اشاره به سیل ابتدای سال ۹۸ ، مدیریت روانی بحران سیل، پوشش ۱۰ هزار مخاطب کودک و نوجوان، بازدید از ۲۰ روستای سیل زده ، اجرای ۱۲۰ برنامه فرهنگی و توزیع ۴۰۰۰ بسته فرهنگی در ایام سیل را از مهمترین اقدامات کانون گلستان در ایام سیل عنوان کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با بیان اینکه در سال ۹۸ گلستان با ۱۹ اثر در طرح کشوری ایده آزاد شرکت نمود خاطر نشان کرد: اثر ماشین کنترلی نوجوان ترکمن دانیال نورقلی پور جزو 10 اثر برتر کشوری انتخاب شد و حسب قول های شفاهی معاون امور اقتصادی استانداری گلستان پیگیری های لازم برای حمایت های مالی از آن اثر از استانداری گلستان در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه تمامی مراکز کانون در استان مجهز به دوربین های مداربسته است ، تجهیز بستر مجازی شامل وبکم و تهیه لپ تاپ و مرمت ساختمان های کانون در استان را از اولویت کنونی خود عنوان کرد و افزود: امید داریم با کمک خیرین منطقه و اعتبارات تخصیصی کانون این مهم را جامه عمل بپوشانیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، راه اندازی مرکز کردکوی، توزیع ۵ هزار کتاب در ۱۰۰ روستا، اهدای ۲۷۰ عنوان کتاب به مدارس استثنایی گلستان و افتتاح پارک علمی و مرکز نجوم را از عمده اقدامات کانون در هفته ملی کودک عنوان کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر