c_300_250_16777215_10_images_76322.jpg

 

گنبدکاووس: ترکمن سسی -  نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت که پروژه‌های تکمیل جاده ترانزیتی موسوم به نفت، احداث بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی و تکمیل موزه بزرگ این شهرستان در بودجه سال آینده، دارای ردیف مستقل شدند.


به گزارش ایرنا ، امانقلیچ شادمهر روز پنجشنبه در سومین جلسه شورای اداری گنبدکاووس بدون اشاره به بودجه پیش بینی شده برای این پروژه‌ها در سال آینده، ابراز امیدواری کرد که با اختصاص ردیف بودجه مستقل، عملیات اجرایی این پروژه‌ها با سرعت بیشتری انجام شود.


تکمیل جاده ترانزیتی موسوم به نفت گنبدکاووس که عملیات اجرایی آن از پنج سال قبل شروع شد، حدود ۴۵ کیلومتر طول دارد و تاکنون ۱۵ کیلومتر آن احداث شده است و در صورت تکمیل این پروژه، مسیر این شهر به مرز اینچه برون حدود ۳۰ کیلومتر کوتاه می‌شود.


احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبدکاووس که از مطالبات مردم گنبدکاووس و شرق گلستان است به تازگی پنج هکتار زمین برای آن تهیه شده و قرار است عملیات اجرایی آن به زودی توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه شروع شود.


تکمیل موزه بزرگ گنبدکاووس که از سال ۹۴ بحث ساخت آن مطرح بود، امسال با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال و زیربنای ۶ هزار مترمربع شروع شد.


نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی با سخت دانستن شرایط اقتصادی کشور و همچنین شیوع کرونا، از مدیران ادارات و نهادها خواست در این شرایط و بدون بهانه قراردادن مشکلات اقتصادی و بودجه‌ای با استفاده از امکانات موجود بیشتر به مردم خدمت کرده و رضایت آنها را جلب نمایند.


شادمهر گفت: شرایط اقتصادی و کرونایی فعلی کشور می‌طلبد تا مدیران صرفا نگاه مدیریت بحران و توسعه‌ای داشته باشند و برای رفع کمبودها و محرومیت‌های شهرستان در موضوعات مختلف از جمله عمران و آبادانی، بهسازی و مرمت جاده‌های اصلی و فرعی، آب، برق و گاز مناطق روستایی بیشتر تلاش کنند.


نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی همچنین از مثبت بودن نظرات کارشناسی برای تصویب منطقه آزاد تجاری – صنعتی اینچه برون در مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و ابراز امیدواری کرد با تصویب این منطقه، توسعه بیشتر گلستان و این شهرستان شتاب گیرد.


شادمهر افزود: تصویب منطقه آزاد تجاری صنعتی اینچه برون به اندازه هزاران میلیارد تومان برای گلستان و شهرستان گنبدکاووس ارزش دارد و عقیده دارم تنها مسیر توسعه استان و منطقه خواهد بود.


وی همچنین اضافه کرد: رایزنی‌هایی با شرکت شهرک‌های صنعتی کشور برای راه‌اندازی شهرک صنعتی مشترک بین ایران و برخی کشورهای آسیای میانه در منطقه اینچه برون انجام شده که درصورت تصویب سرمایه‌گذاری زیادی در این منطقه انجام خواهد شد.


شادمهر با تاکید دوباره بر ضرورت تقویت وحدت و همدلی در منطقه و تلاش برای رضایت مندی بیشتر مردم با خدمت صادقانه و بدون منت، تصریح کرد: مردم نظام اسلامی و آرمان‌های آن را دوست دارند و هرگز از آن دست نمی‌کشند.


وی ادامه داد: مسوولان باید با خدمت بیشتر به مردم و جلب رضایت آنها شرایط را برای مشارکت فعال‌تر آنها در انتخابات مهم شوراهای شهرها و روستاها و ریاست جمهوری که قرار است، خرداد سال آینده برگزار شود، فراهم نمایند.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر