c_300_250_16777215_10_images_76439.jpg


گنبدکاووس : ترکمن سسی - جمعی از مدیران شهرستان گنبدکاووس صبح امروز سه شنبه ۷ بهمن ماه از کارخانه یونولیت طیران در شهرک صنعتی گنبدکاووس بازدید کردند.



سید علی میر دیلمی مدیر کارخانه یونولیت طیران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی گفت: کارخانه یونولیت طیران در زمینه تولید یونولیتهای سقفی و ورقی در شهرک صنعتی شهرستان گنبدکاووس مستقر است و روزانه ۱۵۰۰ متر مربع یونولیت تولید می کند.

وی افزود: فعالیت این کارخانه برای تعداد ۲۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده و تولیدات با کیفیت و دارای علامت استاندارد ملی این کارخانه مواد اولیه لازم در صنعت ساختمان سازی در منطقه را تامین می کند.

میردیلمی این بازدید را در راستای رفع مشکلات واحد های تولیدی در شهرستان و حمایت از سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال بیشتر عنوان کرد و خاطر نشان کرد: اگر ما با تمام سختی ها و تحریم های ظالمانه سرپا هستیم فقط و فقط بخاطر حمایت مسولین دلسوز شهرستان است که همواره در کنار فعالان صنعتی در افزایش تولیدات و اشتغالزایی همراهی دارند.

 

 

دیدگاه‌ها  

0 #1 amin 1400-06-15 15:03
احسنت آقای میر دیلمی آرزوی موفقیت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر