c_300_250_16777215_10_images_76505.jpg


گنبدکاووس : ترکمن سسی - در انتخابات دوم اسفند ۹۸ فریادهای پرشور، سخنرانی ها و شعارهای انتخاباتی امان قلیچ شادمهر مورد استقبال مردم بود و با حمایت گسترده بویژه قشر جوان با قبول این مسولیت سنگین در این شرایط سخت راهی بهارستان شد.



به عبارت دیگر وی در انتخابات اسفندماه به راستی فریادهای مردم شهرش بود و در یک فرصت کوتاه یک هفته ای آرزوی ۱۶ ساله خود را تحقق بخشید.

ولی حالا و در میان انبوه امیدها و انتظارات شهروندانی که خالصانه وی را در انتخابات همراهی و حمایت کردند تا چه اندازه می تواند در مجلس نیز فریادهای مردم شهرش باشد؟

اخیرا امان‌قلیچ شادمهر با حضور در برنامه " خانه ملت "  شبکه سیمای گلستان، از عملکرد، برنامه‌ها و اقداماتش سخن گفت و به بیان مشکلات و محرومیت‌های حوزه‌ی انتخابیه خود پرداخت.

گرچه در حالی که کمتر از یک سال از عمر مجلس یازدهم سپری شده، ارزیابی درباره عملکرد نمایندگان اندکی زود است ولی با اینحال در فضای مجازی و گپ و گفت های دوستانه شهروندان دیدگاه های متفاوتی دارند.

لطفا دیدگاه های خود را درباره موضوع پست به اشتراک بگذارید.

سرویس سیاسی ترکمن سسی

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر