c_300_250_16777215_10_images_21605.jpg

 

ترکمن سسی – کامران تیرغم دهیار روستای بدراق آنه گلدی از توابع شهرستان علی آباد کتول برای ثبت نام در انتخابات مجلس از سمت دهیاری استعفا داد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، کامران تیرغم امروز 23 خرداد 1402 این تصمیم خود را به در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرده است.


وی در بخشی از پست اینستاگرامی خود خطاب به شورای اسلامی روستای بدراق آنه گلدی آورده است: توفیق خدمت در عرصه ذهیاری ثمره اعتماد مردم شریف و قهرمان و اعضای نیک اندیش شورای اسلامی روستای شهید پرور بدراق آنه گلدی به اینجانب و از الطاف خداوند رحمان و رحیم بود که زبان را یارای شکرگزاری آن نیست. ... بدینوسیله استعفای خود را از دهیاری روستای بدراق آنه گلدی ، جهت ثبت نام در دوزاردهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، خدمت اعضای محترم این شورا تقدیم می نمایم.


کامران تیرغم متولد سال 1370 ، معلم ، فعال حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی است. وی دهیاری دوره های پنجم و ششم شوراهای اسلامی را در کارنامه سوابق خود دارد.

c_300_250_16777215_10_images_21603.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر