c_300_250_16777215_10_images_69077.jpg

ترکمن سسی- بر اساس گزارش های موردی از شهروندان بندرترکمنی در یک ماهه گذشته چهار مورد سرقت از منازل در محلات بندرترکمن رخ داده است.

یکی از شهروندان بندرترکمنی با اعلام موضوع فوق افزود: متاسفانه در طی یک ماه گذشته در محلات بندرترکمن 4 مورد سرقت از منازل مشاهده شده و با توجه با این ایام از سال که مراسم های عروسی در منتطقه ترکمن صحرا زیاد است و خانواده ها برای شرکت در این مراسم ها به شهرهای اطراف می روند و نیز اعزام یک ماهه برخی خانواده های گلستانی به سفر زیارتی حج تمتع ، سارقان عمدتا سوژه های خود را در غیاب آنان از منازل این افراد انتخاب می نمایند و مواردی که مشاهده شده نیز چنین بوده است.

وی تاکید کرد: شهروندان باید دقت بکنند وقتی به جشن های عروسی در روستاها و یا شهرهای اطراف می روند حتما مراقبت های لازم را بنمایند و نیز به اطرافیان خود سفارش بنمایند تا مراقبت بیشتری داشته باشند و قطعا با دقت و هوشیاری نزدیکان به میزان بسیار زیادی از آمار سرقت کاسته خواهد شد.

این شهروند توصیه می کند: نزدیکان آن دسته از خانواده هایی که عزیزانشان در سفر حج تمتع تشریف دارند در مدت زمان غیبت این افراد مراقب باشند تا سارقانی که مترصد فرصت های مناسب برای سرقت هستند نتوانند موفق باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک ماموران نیروی انتظامی را درجریان بگذارند تا اقدام قانونی اعمال و سارقان در دام قانون گرفتار شوند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر