c_300_250_16777215_10_images_69996.jpg

ترکمن سسی - محمد چوپانی از لیدر های شاخص سیاسی انتخاباتی گنبدکاووس ، ساعتی پیش با درج اعلامیه ای در گروه تلگرامی "ترکمن ایلم" نماینده گنبد را به مناظره دعوت کرد. 

 

نماینده گنبدکاووس و بخش داشلی برون در مجلس شورای اسلامی، این روزها تحت فشار شدید نقدها از سمت فعالان انتخاباتی و سیاسی این حوزه قرار دارد و به اذعان فعالان شاخص منطقه محبوبیت وی کاهش چشمگیری در بین مردم داشته است.

از هم اکنون نیز برخی مباحث در مورد کیفیت عملکرد وی در این مدت حدود سه ساله نمایندگی مطرح است که به احتمال قریب به یقین وی را قبل از انتخابات آتی مجلس مجبور به پاسخگویی خواهد کرد. (بعدها به این موضوعات خواهیم پرداخت)

محمد چوپانی از لیدر های شاخص سیاسی گنبدکاووس، ساعتی پیش با درج اعلامیه ای در فضای مجازی نماینده گنبد را به مناظره دعوت کرد.

متن اعلامیه‌ی وی که در گروه "ترکمن ایلم" منتشر شده به شرح زیر است :


در مورد طیار ، اعلام آمادگی میکنم ، هر زمان و هر مکانی ، با طیار مناظره کنم و در مورد گذشته و حال وی و عملکرد ضعیف و تاسف بار او ، شفاف سازی کرده و خیلی دوستانه ، پاسخها و مستندات او را بشنوم و آخرین های آشکار و نهفته را رونمایی کنم و از این لحظه منتظر پاسخ او هستم.

دیدگاه‌ها  

+4 #1 شهروند 1397-10-11 08:05
متاسفانه نماینده گنبد در زمینه برگزاری نشست های پرسش و پاسخ با فعالان بسیار کمرنگ ظاهر می شود ، حداقل سالی یکبار در خصوص مسائل حوزه انتخابیه لازم است پاسخگوی سوالات باشد.
نقل قول کردن
+1 #2 گدم ابادی 1397-10-11 18:58
بعد از دعوت حاج محمود احمدی نژاد از دکتر روحانی برای مناظره، این دعوت به مناظره هم دور از انتظار نیست. این فرد بی نام و نشان و به اصطلاح فعال سیاسی نمی دانیم از چه زمانی لیدر سیاسی شاخص شده است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر