c_300_250_16777215_10_images_1_71782.jpg

ترکمن سسی - سیدعلی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان و واحد گرگان و نماینده دو دوره مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی انصراف خود از نامزدی انتخابات مجلس یازدهم را اعلام کرد.

متن پیام سید علی طاهری که در صفحه شخصی اینستاگرامی وی منتشر شده به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن الرحیم
ضمن عرض تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما مومنان و مهمانان ضیافت الهی،
مدتیست جمع زیادی از بزرگواران و دوستانی که به این حقیر لطف دارند، در خصوص نامزدشدن بنده برای انتخابات مجلس یازدهم در حوزه‌ی انتخابیه‌ی گرگان و آق‌قلا می‌پرسند،
بدین‌وسیله ضمن سپاس و قدردانی از عزیزانی که با دلایل فراوان و قابل توجه، اصرار بر نامزدشدن حقیر داشتند، با توجه به سایر مشورت‌هایی که داشتم، به این جمع‌بندی رسیدم که :
۱. با انصراف از نامزدی، قدمی عملی برای کم‌شدن تعداد نامزدهای جریان_انقلابی و در نتیجه، انسجام بیشتر این جریان برداشته باشم.
۲. ماموریت‌های مهمی که امروز، دانشگاه آزاد اسلامی در جهت تعالی فرهنگ، آموزش، پژوهش و کارآفرینی در پیش گرفته است، اهمیت بالایی دارد و امیدوارم به مدد خدای منان، با مساعدت دلسوزانه‌ی همکاران پرتلاشم در دانشگاه بتوانم در این زمینه نیز قدم‌هایی هرچند کوچک بردارم.
در پایان، امیدوارم بزرگوارانی که در این حوزه‌ی انتخابیه یا سایر حوزه‌ها در استان، با احساس تکلیف الهی، وارد این عرصه شده‌اند، تا قبل از ایام رسمی تبلیغات، با راهکاری منطقی و مقبول، به انسجام لازم برسند و به مردم عزیزمان در استان، در انتخاب نمایندگانی اصلح کمک نمایند.
والسلام علیکم و علی عبادالله الصالحین
برادر کوچک شما
سید علی طاهری

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر