c_300_250_16777215_10_images_72010.jpg

ترکمن سسی - طاهر جانی : عبدالحکیم فیروزی فرماندار سابق بندرترکمن در حال رایزنی با فعالان دیده می شود. پیشتر گفته می شد که این چهره قصد کاندیداتوری در این دوره را ندارد. فیروزی که طی دوره های گذشته حمایت هوادارانش را به دنبال داشت در دوره نهم با کمتر از صد رای از راهیابی به مجلس باز ماند.



سید تقی میر کریمی فعال اقتصادی از شهرستان بندرگز  پاره ای نشست های خانگی داشته است. ظاهرا این چهره نه چندان نام آشنا قصد دارد در پس از ثبت نام ورود جدی به عرصه داشته باشد‌.

علی پورقاز عضو دو دوره شورای شهر بندرترکمن بر شدت فعالیت هایش افزوده است. بر اساس شنیده ها این جوان پویا اخیرا نشست هم اندیشی در روستای نیاز آباد ترتیب داده است. فعالان می گویند که این کاندیدا می کوشد تا طیف بیشتری از ورزشکاران حوزه را به کادر خود بیفزاید‌.

 یوسف بسنجیده نماینده سومین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه فعالیت هایش را با انجام دیدارهای چهره به چهره و نشست با فعالان سیاسی و علمای منطقه دنبال کرده و در این راستا با تنی چند از افراد تاثیر گذار گفتگو ترتیب داد. مردم محلی از وی به عنوان تنها گزینه ای یاد می کنند که به برنامه ها و فعالیت هایش شکل منظم داده است.
بسنجیده در اوج انتخابات ششم مجلس به نفع شهید عظیم کناره گیری کرده و موجب ثبت یک پیروزی بیاد ماندنی در منطقه شد. این نماینده اسبق تا پیش از ورودش به عرصه انتخابات، سمت مدیر کل اقتصادی استانداری گلستان و سمت مشاور اقتصادی استاندار را بر عهده داشت.

کاربران فضای مجازی در گمیشان کماکان منتظر اعلام موضع از سوی مهران شکیبایی می باشند. علی رغم سکوت معنا دار وی احتمال می رود نام شکیبایی نیز در ایام ثبت نام کاندیداها جزو لیست داوطلبان دیده شود.

جواد حجازی که در میان فعالان کهنه کار ترکمن حمایت مراد ایری (تورانی) را پشت سر خود می بیند انچنان که باید و شاید نتوانسته است در جذب نیروهای فعال از حوزه ترکمن و گمیشان موفق عمل نماید. با اینحال او تماس هایش را با فعالان حفظ کرده و از آنها انتظار دارد به نفعش فعالیت کنند.

یک عضو نزدیک به احمد سردار زاده در بندرترکمن در تلاش است تا با دعوت از چهره های هنری و برخی کاندیداهای شورای شهر  اقبال سردار زاده در میان ترکمن ها بالا ببرد، اما بنا به گفته نظریه پردازان دیگر دوره  قول های شفاهی به سر رسیده و وی می بایست قدم های میدانی محکم تری برای فعالان بردارد.

این روزها بهروز کمی از فعالان جوان بندرترکمن که در جریان انتخابات شورای آن شهر از خانم معصومه محمدی حمایت بعمل آورده بود به نشست های اکثر کاندیداهای احتمالی دوره دهم مجلس سرکشی می کند. کمی چند شب پیش نشستی با نزدیکان بسنجیده انجام داده است.

یک لیدر فعال اصولگرای ترکمن می گوید طرفداران این جناح که سابقا از محمد جواد نظری مهر حمایت می کردند اکنون به دو دسته تقسیم شده است. در این راستا بهزاد سلیمی رایزنی هایی را با یک داوطلب فارس زبان انجام داده و بزودی تصمیم خودش را اعلام خواهد کرد. سلیمی که جزو ساحل نشینان می باشد نیروهایش را برای ورود به عرصه مهیا کرده و گفته است هیچ یک از کاندیداهای محلی در برنامه حمایتی او و دوستانش قرار ندارد.

صیادانی که در جریان انتخابات دور هشتم مجلس از بهروز اردلانی حمایت کرده بودند مدعی شده اند در صورتی که بتوانند در مورد یک گزینه به اجماع برسند احتمال ورود مجددشان به میدان وجود دارد.

نزدیکان غلامحسین پسرکلو می گویند وی جلسات هم اندیشی متعددی را در مناطق ترکمن نشین منجمله منطقه سیمین شهر  برگزار کرده است. پسرکلو بخشدار سابق گمیشان با توجه به شناختی که از فرهنگ بومی ساکنین دارد امیدوار است تا مردم او را بیشتر حمایت کنند.

دیدگاه‌ها  

-7 #1 مردمي 1398-08-01 19:42
فقط دكتر قربان شهرياري
ايشان از همه لحاظ نسبت به مابقي كانديدها برتري دارند
از لحاظ علمي ، سوابق اجرايي ، سوابق مديريتي ، سوابق پژوهشي ، تجربه ، و محبوبيت بين مردم دكتر شهرياري حرف اول رو در منطقه غرب استان گلستان ميزنه ، راي ما دكتر قربان شهرياري
نقل قول کردن
-7 #2 هواداران 1398-08-10 10:57
رای ما فقط حاج غلامحسین پسرکلو
نقل قول کردن
+4 #3 غرب گلستان 1398-08-20 09:02
رای ما رای ما ........... احمدسردارزاده ... کردکوی ترکمن بندرگز گمیشان همه با هم احمدسردارزاده
نقل قول کردن
+3 #4 جوانان گلستان 1398-09-04 13:04
به علت گرانی و کاهش قدرت خرید مردم و تورم سرسام آور قطعا کاهش چشم گیر رای دهندگان را شاهد خواهیم بود.... بنزین 3000 تومنی مردم فقیر را فقیرتر خواهد کرد. قطعا در روزهای آتی همه اجناس و کالاها به بهانه بنزین 3000 تومنی گران تر خواهد شد.... ارزش ریال وجشتناک سقوط کرد. دلار 12000 تومنی همه مردم رو بیچاره کرده.... افزایش قیمت زمین و آپارتمان و اجاره ها ، مردم رو فقیر کرد... چطور انتطار دارید مردم در انتخابات شرکت کنند در حالیکه زندگی برایشان جهنم شده.... 10 ساله به مردم 45000 تومن یارانه میدن ولی تو این 10 سال همه چیز 100 برابر گران تر شده!!!!!
نقل قول کردن
-1 #5 فرهنگيان 1398-09-05 03:12
راي ما استاد دكتر قربان شهرياري
نقل قول کردن
-1 #6 جوانان انقلابي 1398-09-05 03:14
بي ترديد جناب آقاي دكتر قربان شهرياري بهترين گزينه هستند از همه لحاظ . راي ما دكتر قربان شهرياري
نقل قول کردن
-1 #7 كردكوي 1398-09-05 03:15
فقط دكتر قربان شهرياري
نقل قول کردن
+2 #8 کارگر 1398-09-06 00:04
رای نمیدیم . خدایا خودت بهمون کمک کن. واقعا زندگی سخت شده. مسئولین به فکر مردم عادی و ضعیف نیستن یعنی مسئولین از مرگ نمی ترسند؟
نقل قول کردن
+1 #9 صادق 1398-09-07 23:44
گوجه فرنگی 10000 تومان!!!! مملکت از دست حاکمان خارج شده. وقتی نمی تونند قیمت گوجه فرنگی ، کلم و کاهو ، خیار رو کنترل کنند چطور می توانند قیمت زمین و آپارتمان را کنترل کنند؟؟؟؟ از ترکمن سسی خواهش می کنم در مورد معیشت مردم هم خبررسانی کند. خدا هیچ کس رو محتاج نکنه ..... خدایا آبروی همه بندگانت رو حفظ کن..... آرزوی مرگ تو شرایط امروز ایران بهترین آرزوست.... انتخابات از نظر ما ( فقزا ) بی معنی هست.
نقل قول کردن
-3 #10 جوان بندری 1398-09-09 12:39
بهترین گزینه مهندس جلال ایری برای حوزه غرب گلستان است هم به لحاظ رشته تخصصی که مهندس شهرسازی داره که دکترای شهرسازی رو از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفته هم دارای بیس‌ت وپنج سال تجارب کاری در حیطه شهرسازی وتوسعه روستایی داره .هم سوابق اجرایی ومدیرتی در سراسر استانهای کشورمان داره وهم به لحاظ سطوح مدیریتی ریس سازمان ساختمان استان گلستان شد وهم محبوبیت در بین مردم داره و در سیل اخیر گمیشان خوب خودش رو نشان داد
نقل قول کردن
-3 #11 حامیان جلال ایری درگ 1398-09-11 13:10
ما حامیان جلال ایری در گمیشان اعلام میداریم که با تمام نیرو دوباره از ایشان حمایت میکنیم وان شاالله راهی مجلس خواهیم کرد.زیرا جلال ایری از جنس مردم وبا مردم وبرای مردم وبا مردم است.مهندس جلال ایری مردی از جنس اجراست که با ۲۵ سال سابقه کاری ومدیریت اجرایی در ارگانهای مهم کشور داردوسابقه اجرایی وتخصص وتجربه کاری در زمینه نیازمندی قانون در برنامه ریزی شهری و توسعه منطقه ای دارد،میتواند گام مثبتی در زمینه تویعه منطقه ای بردارد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر