c_300_250_16777215_10_images_77030.jpg

 

گنبدکاووس: ترکمن سسی – یکی از شهروندان گنبدی از عدم پذیرش بیماران در بخش آنژیوی بیمارستان پیامبر اعظم گنبدکاووس ابراز گلایه مندی کرده است.


این شهروند در پیام ارسالی خود به این رسانه نوشته است: امکانات مرکزآنژیوگرافی و مرکز جراحی قلب گنبد باورود بخش خصوصی تکمیل و با تعرفه دولتی به تعهد خود پایبند بوده فعلا با راه اندازی آنژیو قرار بود کارخود را آغاز کند.
 اما با اهمال صورت گرفته از سوی پزشکان متخصص مورد نیازعملا تعطیل میباشد کما اینکه پزشکانی که تعهد اخلاقی به همشهریان گنبدی و سرمایه گذار دادند با یک سوم تعرفه پیشنهادی در بیمارستان پیامبر اعظم به مرکز قلب و آنژیو کردکوی تردد می کنند!!
این شهروند در پایان پیام خود نوشته : قبل از افتتاح مرکز یادشده سرمایه گذار و مدیریت علوم پزشکی گلستان را در عدم راه اندازی مقصرجلوه میداند متاسفانه هم اکنون پزشکان متخصص بومی کارشکنی می کنند.         
گفتنی است بخش آنژیوگرافی بیمارستان پیامبر اعظم(ص) گنبدکاووس به عنوان یکی از نیازهای ضروری مردم این شهرستان و اهالی شرق گلستان، پس از ۱۵ سال با همت دانشگاه علوم پزشکی گلستان و کمک نیکوکاران این شهرستان ۱۹ بهمن ماه  1399 به بهره‌برداری رسیده بود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر