c_300_250_16777215_10_images_80020.jpg

 

آق قلا : ترکمن سسی - شهروند آق قلایی با ارسال پیام زیر خواستار توجه مدیران حوزه بهداشت و درمان به مشکلات بیماران آق قلایی شد.

 این شهروند آق قلایی نوشته است:

 شهر آق قلا فقط یک‌نفر متخصص داخلی مطب دارد و این روزها با توجه به شرایط کرونایی و مراجعات متعدد بیماران حتی از روستاهای اطراف در شهرستان آق قلا نیاز به تعداد بیشتری از حضور متخصصان داخلی و حتی متخصصان عفونی در شهر آق قلا محسوس و ضروری است.

چند روز قبل برای دریافت وقت معاینه بیمار کرونایی چندین بار به شماره مطب تنها متخصص داخلی در آق قلا تماس گرفتم کسی پاسخ نداد. وقتی حضوری مراجعه کردم درحالیکه دهها نفر منتظر آمدن دکتر بودند منشی گفت که تنها تا ساعت ۹ صبح وقت معاینه داده می شود و برای روزی دیگر وقت داشت.

با این اوضاع ، بیماران داخلی- عفونی شهر آق قلا و دهها روستای اطراف آن یا در ازدحام و شلوغی تنها مطب شهر گرفتار می شوند یا مجبورند با صرف زمان چندبرابر و انجام هزینه های مضاعف به دکترهای شهر گرگان مراجعه بکنند.

بهرحال نیاز به چند دکتر متخصص داخلی- عفونی در آق قلا آن هم در این شرایط خاص اپیدمی کرونا بسیار مبرم و ضروری است لذا از مدیران و تصمیم گیران ارشد حوزه بهداشت و درمان انتظار داریم به این مشکل که مبتلا به بسیاری از شهروندان شهرستان آق قلاست هرچه زودتر رسیدگی نمایند.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر