c_300_250_16777215_10_images_21670.jpg

 


ترکمن سسی - چندین پل در جاده گنبد به کرند حدفاصل داشلی برون و روستای ترشکلی در سیلاب اخیر آسیب دیده و زیر پل خالی شده است.


در اثر این آسیب، این ابنیه و پل های جاده ای، هرلحظه ممکن است نشست کند یا فرو بریزد و برای تردد کنندگان این مسیر باعث خسارت جانی و مالی بشود.

از متولیان امر و راهداری و حمل و نقل جاده ای انتظار داریم به این مشکل که مطالبه اهالی روستاهای این محور است، رسیدگی نمایند.

گفتنی است در پی بارش های سنگین 19 خرداد امسال در بخش داشلی برون سیلاب جاری شد و خساراتی به راه های بخش وارد کرد.

دیدگاه‌ها  

0 #1 کامران 1402-04-04 15:31
حفاری های غیراصولی خط گازرسانی در ضلغ جنوبی جاده باعث بروز این خسارت شده، اگر در سمت شمالی جاده خط انتقال گازرسانی انجام می شد شاهد این امر نبودیم.
نقل قول کردن
0 #2 کامران 1402-04-04 15:41
مسیر حرکت سیلاب بعد از بارندگی های تابستانه توسط خود جاده سد شده یعنی جاده به حالت بند جلوی حرکت سیلاب را می گیرد، مخصوصا که خاک در این فصل قادر به جذب آب به داخل سفره های زیرزمینی نیست. عدم پوشش گیاهی و طولانی بودن حفاری کانال گازرسانی که استحکام غیر از حفاری را ندارد مزید علت شده است تا خرابی بار بیاید. با جمع شدن سیلاب، کانال های احداث شده کنار جاده باعث تشدید خرابی ها شده است.
نقل قول کردن
0 #3 کامران 1402-04-04 15:45
دنبال مقصر جلوه دادن اداره یا شخص خاصی نیستم بلکه روی اهمیت کار کارشناسی و انجام مطالعات قبل از اجرای پروژه های بزرگ در این منطقه تاکید دارم. باید روی نقاط آسیب پذیر و بافت خاک و انجام تمهیدات خاص بررسی و کار کارشناسی بشه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر