c_300_250_16777215_10_images_77298.jpg



ترکمن سسی : خلیل رستگار - فضای مجازی و شبکه های اجتماعی همچنان به عنوان یک بستر مناسب جهت ارائه نظرات و گفتگو مورد توجه داوطلبین انتخابات شورای شهر بوده و این بستر به گونه ای اهمیت پیدا کرده است که تقریبا همه افراد تایید شده نسبت به ایجاد گروه و کانال های محلی اقدام کرده اند.



در این میان اما گمانه زنی و تحلیل ها هم از سوی صاحبنظران و تحلیلگران کماکان رویه دنباله دار خود را حفظ کرده و این موضوع در خصوص کاندیداهای شناخته شده به مراتب بیشتر تقویت می شود.

بر اساس شنیده ها ، گوهر شاد حسینی کاندیدای بانوی اهل سنت و فرهنگی از طریق ارتباطات و تعامل خود توانسته است نظر مساعد عده ای از قومیت های ساکن بندرترکمن را به خود جلب نماید. آنگونه که گفته می شود در کادر تشکیلاتی وی تنی چند از فعالان مجرب حضور داشته و با انتقال تجربیات خود بر غنای گروه انتخاباتی این کاندیدا وزن قابل توجهی بخشیده اند.

 طی روزهای گذشته و در جریان تبریک ایام عید فطر از سوی نامزدها خبر درگذشت ناگهانی کمال صیادچی( همیار همیشه لبخند به لب پلیس) در فضای مجازی دست به دست شد و متعاقب آن داوطلبان با تاثر فراوان پیام تسلیت منتشر کردند.

 گمانه زنی های فعالین انتخاباتی حکایت از این دارد که کمال یارعلی همچنان به عنوان یکی از گزینه های مقبول که به امورات شورا و شهر اشرافیت دارد شناخته می شود. به باور این گروه یارعلی در صورت حمایت همه جانبه برخی از چهره های نامی که او اخیرا موفق به جلب نظر آنان شده است بخت زیادی را برای انتخاب شدن دارد.

با تایید صلاحیت قطعی بهرام جرجانی, طرفداران وی در فضای مجازی او را از تبریکات خود بی نصیب نگذاشتند. پیشنهاد طرح ایجاد جنگل مصنوعی در بندرترکمن از ایده های او در دوره های گذشته بود که البته مورد استقبال مجموعه مدیریت شهری قرار نگرفت.

در این میان فرشید کلته هم که از جامعه هنرمندان وارد انتخابات ششم شورای شهر شده است با عملکرد خوب خود در عرصه فرهنگ و هنر همواره در کانون توجهات قرار دارد. این چهره هنری تاکنون چند جلسه هم اندیشی برای تبادل افکار با فعالین رسانه ای و انتخاباتی برگزار کرده است.

یکی از صاحبنظران بندرترکمن که نمی خواست اسمش برده شود با انتقاد از عکس به اشتراک گذاشته شده برخی از کاندیداهای صفر کیلومتر می گوید, تیپ و قیافه این افراد بیشتر به داماد در شب عروسی می ماند که برای جلب نظر از خود واقعی شان فاصله گرفته اند!

 فعالین از غایب بزرگ این دوره از انتخابات یعنی علی پورقاز عضو دوره چهارم شورا و رئیس دوره ای آن نیز غافل نیستند. این فعال اجتماعی که نام و آوازه خوبی در شهر دارد ترجیح داده است در این دوره ثبت نام نکند، با این حال وی توانایی خوبی در عرصه میدانی داشته و می تواند ضربان نبض انتخابات در بندرترکمن را بیشتر کند.

طی روزهای گذشته خبر سازترین موضوع انتخاباتی در فضای حقیقی رد صلاحیت یا احراز نشدن صلاحیت تعدادی از داوطلبین که شامل حال دو عضو فعلی شورا و یک نفر از دوره چهارم شده, بوده است. به اظهار صاحبنظران شوک ناشی از این جریان فعالیت آن افراد و طرفداران آنان را از تب و تاب انداخته است.

 رقیه آرخی یکی از چهره های کمتر شناخته شده هم این ایام در حال رایزنی با تعدادی از فعالین انتخاباتی دیده می شود. گفته می شود علیرغم حضور بی وقفه آرخی در فضای مجازی برخی از شهروندان زیاد روی انتخاب شدن این داوطلب تازه وارد حساب باز نمی کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر