c_300_250_16777215_10_images_95066.jpg



ترکمن سسی : مهران دالوندی - چندی پیش با همکاران در دفتر مدرسه نشسته بودیم که صحبت از حقوق ها شد.یکی از همکاران گفت :چقدر حقوق می گیرید؟ گفتم؛آقا شما که بهتر می دانید!!شما بازنشسته اید من هم همینطور .قطعا حقوق نجومی نمی گیریم.

گفت: چقدر؟؟گفتم فلان قدر .تعجب کرد و گفت :خیلی ناچیز است .گفتم خوب حقوق همه بازنشستگان ناچیز است .گفت :این که درست .اما حقوق شما...
گفتم :چه کار کنم همین است دیگر.
گفت:قبلا مدیر هم بودی دیگر، درست است.
  گفتم ؛بله دو سال.
گفت:حقوق من هم همین قدر کم بود .دو سال معاونت داشتم که حدود یک سال و نیم پس از بازنشستگی محاسبه نشده و وارد حکمم نشده بود!!

پس از پیگری های فراوان وارد حکمم شد ولی آن یک سال و نیم به فنا رفت .من نیز به کارگزینی مراجعه و معلوم شد که برای بنده هم اعمال نشده است.کارگزینی قول داد که انجام شود ولی چه سود که نوشدارو پس از مرگ سهراب می باشد.

کم بود کلی حقوق بازنشستگان از یک سو و اشتباهات این چنینی کارگزینی اداره آموزش و پرورش از سوی دیگر گلوی بازنشسته که بهترین سال های عمر خویش را صرف کار و تلاش نموده ،فشرده و فشرده تر می کند.


مبهم بودن احکام صادره و بعضاً  اشتباهات اعمال شده در آن ها رمق بازنشستگان را بریده  و متأسفانه قابل جبران نیست .اگر حکم صادره مبهم نباشد قطعاً خود بازنشسته متوجه اشتباهات کارگزینی می گردد.


متاسفانه چنین مشکلاتی در آموزش و پرورش مثل کوه یخ می باشد و فقط نوک آن که از آب بیرون است دیده می شود.

راستی چگونه می خواهید حق الناس را پاسخگو باشید؟؟!!چند نفر دیگر چنین مشکلاتی را داشته،ولی نمی دانند؟؟!!

✍🏻مهران دالوندی

دیدگاه‌ها  

0 #1 علی 1401-03-04 13:18
آقای دالوندی من تو همون دوسال مدیریت که گفتید دانش آموزتون بودم. ساعت ۸ میومدی ساعت ۱۱ هم یه بار پیدا میکردی با کامیونتت میرفتی! دقیقا نقشتون از مدیریت مدرسه چی بود که الان سهم میخواین! حقوق به خاطر این نحوه کار حق الناس نیست که از بیت المال میگیرید؟!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر