c_300_250_16777215_10_images_96052.jpg

 

ترکمن سسی : عبدالرشید نافعی - محمدعلی ابطحی، یکی از فعالان سیاسی اصلاح طلب می گوید: «امر به معروف فقط امر به حجاب نیست/ دزدی، دروغ، ظلم، اختلاس، دست درازی به بیت المال هم منکر است.»


بله جناب آقای ابطحی، با منکرات مورد اشاره جنابعالی موافقم ولی اینجانب منکراتی دیگر را به لیست  شما در حد وسع قلم و نظر میخواهم  اضافه کنم با این امید که دریچه و پنجره نگاهی جدید باز شود.
منکر یکم: آن است در اردوگاه  اصلاح طلبی اگر کسانی باشند که قبلاً در دوران اصلاحات پست و مقامی داشته اند ولی اکنون بنا به دلایلی قدرت طلبی منفعت شخصی و امید به تاییدیه شورای نگهبان و دندان طمع به آرزوی نرسیده اش حتی برای یکبار و آخرین بار شاید رسیدن به نمایندگی مجلس ٫ جلسه حمایت انتخاباتی برای رئیس جمهور تقریبا یکه تاز میدان اصولگرایان تشکیل میدهد٫
آیا این قضیه از نظر شما میتواند منکر باشد یا نه؟
دوم اینکه: آیا هنوز هم کسانی در بین دوستانتان احیانا در جایگاه و مخفیگاه  مطالبه گری چمباته کرده باشند که دندان طمع به قدرت دارند و منتظر ند تا اصولگرایان از چشم مردم بیفتند و دوباره امید به انتخاب بین بد و بدتر و ناچارانه مردم داشته باشند و تمام موضع گیری هایشان را بر این اساس٫ دیفالت کارخانه شأن تنظیم نمایند٫
 اگر این گزاره صحت داشته باشد٫ آیا این نوع وسط بازی بین مردم و حاکمیت را منکر میدانید یا خیر؟!
آیا یکی از منکرات این نمی‌تواند باشد از مردمانی ایرانی تورکمن صحرایی که همیشه بیشترین آرا به تشکیلات شما انداخته آند فارغ از تاثیر و عدم تاثیر مواضع سیاسی٫ هیچ گونه حمایت و موضع گیری از بخشی از مطالبات و مصیبت های منطقه ای مبتلا به آنها نداشته باشید؟ این معروف است یا منکر؟
آیا با این منکر موافقید حتی دوستان همفکرتان در این جغرافیای اقلیمی و زیستگاهی صحرایی و ناگوارانه از جنس و زبان همین مردم٫ نمک دوران شما را خورده اند ولی موقع هزینه دادن غایبند ولی در خفا نفر اول به انتظار اپراتور تقسیم غنایم مانده باشند؟ و هیچ گونه موضعی به خاطر مردم نگیرند که بماند ٫ به اردوگاه مخالف شما بپیوندند و حجاب درونشان را برای روزهای مبادایشان پوشیده نگه دارند.؟!
آیا منکری بزرگتر از این میشناسید که این مردمی که همیشه بالاترین آرا را به اردوگاه شما روانه کرده بودند امروز رهایشان کنید .و احیانا به مردم بگویید قدرت دست ما نیست.؟!
 پس قدرت افکارتان ٫ تشکیلاتی تان ٫نا فرمانی مدنیتان ٫ حمایت از مردم معترض به گرانی تان کجا رفته است؟  
آیا این نهایت  منکری نا امید کننده نخواهد بود که مردم به تجربه و به لحاظ عدم کار آیی از هر دو اردوگاه اصلاح گرایی و اصول گرایی٫ قطع امید نمایند؟!
خرد یارتان

نکته: انتشار این یادداشت به معنای تایید محتوا یا بیان دیدگاه این رسانه نمی باشد و صرفا در راستای گسترش اطلاع رسانی است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر