c_300_250_16777215_10_images_97145.jpg

 


ترکمن سسی : مهران دالوندی - یکی از بزرگترین معضلات مبتلابه مسافرین بین شهری در ایران عدم وجود سرویس بهداشتی یا سرویس بهداشتی مناسب است.


فاصله سرویس های بهداشتی نیز غیر استاندارد بوده و غالبا به پمپ بنزین ها،پارک ها و...مربوط می باشد.

بوی بد آمونیاک و اوره ،چک چک بیشتر شیرهای داخلی ،متصدیان غالبا معتاد و بی نزاکت ،نظافت اسفناک آن ها ،تاریکی شبانه ،ترسناک و خوف آور بودن  ،غیر امن بودن ،زشت بودن، اغلب قفل کردن دستشویی ها در نیمه شب یا عدم اجازه به استفاده به بهانه ی نظافت ،عدم وجود سیفون بهداشتی یا فلش تانک،عدم وجود مایع دستشویی بیشتر آن ها،شبیه سردخانه بودن و از همه بدتر پولی بودن آن ها مسافران را عصبی کرده و همین موارد نیز یکی از عوامل آمار تصادفات بالای جاده ای ایران می باشد.عدم تخلیه مناسب و صحیح رانندگان و مسافران باعث شتاب بیشتر شده و حادثه ساز می باشد.


نوشته های گرافیتی ،شماره موبایل‌ها و تصاویر مستهجن  پشت در های دستشویی ها هم که دیگر جایی برای گفتن ندارد.

داخل دستشویی هم که صدا های وحشتناک امان مردم را بریده و بیچاره کسانیکه صدا بیزاری یا میسو فونیا دارند.

در همین دستشویی که چند روز پیش در پل شیشه ای شهر هیر رفته بودم.شخصی مرتب با پسرش که در دستشویی بغلی بود صحبت می کرد و به او.می گفت :من یک ربع دیگر کار دارم .با برادرش هم صحبت می کرد و ...البته حتما بنده خدا مریضی، بواسیر یا یبوست داشته است ولی بطور کلی صحبت کردن در دستشویی به هیچ عنوان هایجنیک و بهداشتی نمی باشد.

شایسته است که به وضعیت دستشویی ها رسیدگی بیشتری شده و تعداد آن ها را بیشتر و رایگان نمایند تا رانندگان و مسافرین با آرامش کامل به راه خویش ادامه دهند.


:ای بابا چقدر انتقاد می کنی؟!

باشه دیگه انتقاد نمی کنم .اصلا هرچی نوشتم همه را تکذیب می کنم.حالا راحت شدی.

پروشات،پانته آ و پانیذ باشید!

✍🏻مهران دالوندی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر