c_300_250_16777215_10_images_siminshahr.jpg

 

ترکمن سسی : طاهر جانی - فعالیت های انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب گلستان با یارکشی تنی چند از چهره های صاحب نام استارت پیش از موعد خورده است.

 

فعالیت های انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب گلستان با یارکشی تنی چند از چهره های صاحب نام استارت پیش از موعد خورده است و چنین پیداست که شعله انتخابات در این حوزه تا پیش از پایان سال جاری به اطراف سایر کاندیداها نیز کشیده شود. در حوزه غرب گلستان گروه تلگرامی سید جواد حجازی از زمان انتخابات گذشته همچنان فعال باقی مانده و از وی به عنوان یکی از گزینه های اصلی انتخاب شدن نام برده می شود، خاص آنکه تا بدین جای کار هیچ نامی از سایر کاندیداهای مطرح در کردکوی و بندرگز برده نشده است.
در بندرترکمن نیروهای عبدالعزیز کلته زمان پبش رو را بهترین فرصت برای یارکشی دانسته و تلاش می کنند تا ترکیب کاملی از خود را برای ابتدای سال آینده ببندند. عواملی مانند التهاب داغ شکل گرفته در روزهای نزدیک به انتخابات گذشته شورای ششم در این شهر علی رغم محدودیت های کرونایی، نزدیکی چهره های سیاسی به کاندیداهای صاحب شانس در واپسین ساعات مانده به روز سرنوشت، شکست ائتلافی که پنهانی برنامه ریزی شده بود، ورود رسانه ها به تخلفات صورت گرفته، کشمکش های دور و اطراف منتخبین شورای ششم جهت انتخاب شهردار، همه و همه حساسیت آن رقابت را به اثبات می رساندند.
  فعالان از فرا رسیدن ماه رمضان طی نوروز 1402 بعنوان یکی از ایام رایزنی کاندیداها با مردم و فعالان دینی نام برده و احتمال می دهند در آن مدت و تا پیش از عید فطر، بیشترین دیدارهای چهره به چهره صورت بگیرد. در آن سو حسین خورشیدی وکیل دادگستری نیز نشست هایی را با فعالان ساکن کمیش تپه ترتیب داده و فعالان از دو گزینه احتمالی دیگر که هنوز حرکت خاصی از آنها دیده نشده است، نام به میان می کشند. بی تردید ایجاد برخی حواشی اخیر می تواند باعث برهم خوردن معادلات در مجموعه شهرستان گمیشان گردد با اینحال هر گونه پیش داوری در اینباره قدری زود می باشد.  
همزمان نیروهای رجب محمد آبادی نیز چندان از فضای انتخاباتی دور نمانده و آمادگی خود را جهت یک حضور همه جانبه حفظ کرده اند.
در سیمین شهر فعالیت های سیاسی گرچه به شکل پایدار دنبال می شود، اما این تنها ظاهر قضیه را نشان می دهد. با وجود احتمال انتصاب یک گزینه برای پست مهم دولتی از این شهر مسائل آن طور که آنها می خواستند پیش نرفت و حباب ها برایشان خالی ترکید!!
لذا باید منتظر واکنشی متفاوت تر از گذشته بوده و از هم اکنون می توان وقوع یک تند باد سهمناک را جزو پیش بینی ها قرار داد.

 

نکته: انتشار این مطلب به معنای رد یا تایید محتوای آن و یا بیان دیدگاه این رسانه نمی باشد و صرفا در راستای گسترش اطلاع رسانی است.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر