c_300_250_16777215_10_images_10042.jpg

 


ترکمن سسی : مهران دالوندی - واقعیت این است که در این وضعیت اسفناک کنونی آسیب های اجتماعی بسیار زیاد می باشند .در این برهه از زمان برای اینکه زندگی مشترک سالمی داشته باشیم ،بایستی هنرمند باشیم و از رموز هنر در زندگی استفاده کنیم.


از نظر اقتصادی نیز واقعاً بعضی ها با شعبده بازی امور را تمشیت می کنند.فشارهای اقتصادی زیاد، کثیری از خانوارها را مستأصل کرده و واقعاً آن ها را گیج نموده است.آن ها یا چند شیفت کار کرده و یا دائما کلاه نقی را بر سر تقی گذاشته تا شاید از این مهلکه جان خود و خانواده شان را نجات دهند.


همانطور که میدانید در کنار هم زندگی کردن حتی در شرایط مطلوب هم کار ساده ای نیست و بایستی رگ خواب همدیگر را دانسته و لم های یکدیگر را بلد باشیم .خواهر و برادر که از یک خانواده و فرهنگ هستند گاهی اصطکاک داشته و از هم دلخوری پیدا می کنند تا برسد به زن و شوهر که انگار از دو سیاره متفاوت هستند.

اینجاست که تکنیک ها و تاکتیک های همسرداری به ما کمک می کنند.در آغوش گرفتن،کلمات عاطفی و محبت آمیز بین زوجین باعث ترشح هورمون اکسی توسین یا همان هورمون عشق می شود که وفاداری،اتحاد و همبستگی را به همراه دارد.


گاهی مواقع نیز یک سفری که نه کوتاه باشد و نه بلند برای یکی از زوجین واجب می باشد تا هم او رفرش و تازه شود و هم همسرش کمی استراحت عاطفی کرده و بیشتر قدر مکمل خود را بداند.طبیعتا این کار باعث دوام و عمیق شدن عشق شده و راهکار بسیار مناسبی بوده و سفر زندگی مشترک را به سمت و سوی پایان خوش(Happy Ending)  می برد.

امیدوارم که زندگی تمامی خانواده های محترم در عرصه جهانی ،توامان با خوشی و سرزندگی باشد.

پدرام باشید

تا درودی دیگر بدرود

✍️مهران دالوندی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر