c_300_250_16777215_10_images_10683.jpg

 

ترکمن سسی - مهران قزلجه - سال هاست که والیبال گنبد، به علت عدم سرمایه گذاری مناسب و بعضاً تفکرات سنتی و عدم جذب بازیکن ها و مربیان حرفه ای، تا مرز حذف شدن از لیگ برتر والیبال کشور نیز پیش رفته است.


اردیبهشت ماه امسال بود که پس از دومین قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر، به برخی از استراتژی های این تیم و دلایل قهرمانی آن پرداختیم. تیم گرگان طی سال های گذشته تفکرات سنتی را کنار گذاشته و یک مجموعه برنامه ریز حرفه ای را در کنار تیم تشکیل داد و با سرمایه گذاری خوب شهرداری گرگان، تحولی در تیم بسکتبال گرگان ایجاد شد.


تیم گرگان با انتخاب سرمربی های برتر کشوری و جذب بازیکن های حرفه ای داخلی و خارجی توانست قهرمان لیگ برتر شده و اکنون به عنوان نماینده ایران در سوپرلیگ آسیا به میدان میرود!
لیکن شهر گنبدکاووس که عنوان "پایتخت والیبال ایران" را یدک میکشد و طی سال های مختلف والیبالیست های مطرحی را پرورش داده و راهی تیم ملی کرده است، متاسفانه سال هاست که به علت عدم سرمایه گذاری مناسب و بعضاً تفکرات سنتی و عدم جذب بازیکن ها و مربیان حرفه ای، تا مرز حذف شدن از لیگ برتر والیبال کشور نیز پیش رفته است.


شاید عده ای با ورود بازیکنان و مربیان حرفه ای به این تیم مخالف باشند، لیکن در ورزش حرفه ای تعصبات را باید کنار گذاشت، زیرا داشتن یک تیم قوی در لیگ برتر، علاوه بر مطرح نمودن نام گنبدکاووس به عنوان پایتخت والیبال در کشور، دل نوجوانان و جوانان منطقه را شاد کرده و آنان را به ورزش نیز ترغیب می کند.


والیبال در خون جوانان این منطقه جاریست و سال هاست که حسرت یک تیم قوی بر دل پیر و میانسال و جوانان این منطقه مانده است ...


به قلم: مهران قزلجه کارشناس ارشد مدیریت شهری

دیدگاه‌ها  

0 #1 صفا یگن 1401-11-10 13:43
روحیه و انگیزه در ورزش فاکتور خیلی مهمی است. اگر بازیکنان با روحیه بالا و انگیزه فرد وارد میدان شدند و آمادگی ب ای موفقیت داشته باشند تقریبا نیمه راه پیروزی را رفته اند. امروزه در ورزش حرفه ای مثل والیبال اقتصاد ورزش بسیار تعیین کننده است. حامیان پولدار و ریسک‌پذیر لازم است تا تیم را شترژ کند و با برنامه درآمدزایی نیز داسته باشد. در واقع در والیبال حرفه ای امروز، همه عوامل بایستی هماهنگ و موفق کار کنند تا مجموعه تیم موفق شود.با آرزوی روزهای اوج و اقتدار برای والیبال صحرا
نقل قول کردن
0 #2 آرخی 1401-11-10 19:58
والیبال گنبد مربیان با تجربه و بازیکنان تراز اول کم ندارد. این ظرفیت توان چیدن نه تنها یک تیم بلکه چند تیم را دارد. حلقه مفقوده یکدلی ، عشق و مدیریت قوی است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر