c_300_250_16777215_10_images_10830.jpg

 


ترکمن سسی - عبدالغفور رومی - رسانه‌های دشمن همواره سعی دارند هدف از حضور ایران در کشورهای محور مقاومت، نظیر سوریه، عراق و یمن را قدرت‌طلبی و سلطه بر کشورهای منطقه عنوان کنند.

 

این وارونه‌نمایی در حالی است که حضور ایران همواره با درخواست رسمی این کشورها بوده است. افزون بر این، امنیت مقوله‌ای است که هیچ کشوری در تأمین آن مماشات به خرج نداده و آن را بر هر چیز دیگری ترجیح می‌دهد.
بنا به گفته مقامات اوکراین، حجم کمک‌های آمریکا به این کشور در یک سال اخیر، از‌ هزینه جنگ آمریکا در افغانستان در بازه سال‌های ۲۰۰۱-۲۰۱۰ بیشتر بوده است.

غربگرایان باید پاسخ دهند که چرا آمریکایی‌ها مجوز هزینه‌های میلیارد دلاری در قاره‌های مختلف برای سلطه‌گری را دارند، ولی ایران برای دفع خطر در همسایگی خود باید محکوم شود؟
در آمریکا هر کسی آزادی اظهار نظر درباره سیاست خارجی آمریکا را ندارد و رسانه‌ها هم این هزینه‌ها را در راستای منافع ملی آمریکا تعریف می‌کنند؛ اما در ایران هنوز مفهوم راهبردی امنیت برای عده‌ای جا نیفتاده است.


عبدالغفور آخوند رومی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر