c_300_250_16777215_10_images_21644.jpg

 

ترکمن سسی - وحید حاج سعیدی - این روزها که بایرن مونیخ و منچستر یونایتد و چند تا تیم مطرح دیگر به دنبال جذب مهدی طارمی هستند و کارشناسان قیمت این بازیکن را 13 میلیون پوند اعلام کرده اند، تیم های عربی هم برای طارمی پیامک فرستاده اند و نقداً مبلغ 1500000000 یا همان یک و نیم همت را پیشنهاد کرده اند.

 

البته تیم نوین کشاورز ولایت ما هم به دنبال جذب یکی دو تا بازیکن گلزن و شش دانگ است ولی نوسانات قیمت ارز و مشخص نبودن مظنه پوند، فعلاً مسئولان تیم را از مذاکره با مدیر برنامه های طارمی منصرف کرده است و این بنده خدا را در دیار غریب در بلاتکلیفی قرار داده است!
ناگفته نماند این مهاجم ایرانی یک سال دیگر با باشگاه پورتو قرارداد دارد. وضعیتی که به نظر نمی‌رسد مانعی برای کاهش انگیزه‌های تیم شهر ریاض در راه جذب طارمی باشد چرا که این باشگاه نشان داده است برای تفاهم با اژدها مشکلی ندارد و برای انجام این انتقال، پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی به پورتو ارائه داده است.
با این حال مطبوعات مشکل اصلی الهلال در راه جذب طارمی را پیشنهادهای برخی از باشگاه‌های حاضر در لیگ‌های معتبر اروپایی می‌دانند. تیم‌هایی مانند بایرین مونیخ، منچستر ، سویای اسپانیا و مارسی فرانسه به مهاجم ایرانی علاقه دارند و چهار گلی که او برابر فامالیکائو به ثمر رساند، علاقه باشگاه‌های خواهانش را افزایش داد.
این فوتبالیست ایرانی با ۲۱ گل زده در لیگ و مجموعاً ۳۰ گل در این فصل برای پورتو، بهترین رکورد شخصی دوران حرفه‌ای خود را رقم زده است.
در همین حال او طی چهار فصل حضور در لیگ پرتغال و برای تیم‌های پورتو و ریوآوه، موفق به زدن ۱۰۰ گل شده است. با این حال بعید است طارمی باز هم به پیشنهاد تیم متمول عربستانی پاسخ مثبت بدهد. طارمی به نزدیکان خود گفته پیشنهاد بازی در عربستان سال‌های آینده هم وجود خواهد داشت اما لیگ برتر انگلیس یا لالیگا نه.
هر چند بازیکن خوب روی زمین نمی ماند و این ها خیریتی دارد که ما ازآن آگاه نیستیم ولی امیدواریم هر چه خیر است برای این بازیکن آینده دار پیش بیاید و پرچم ایران در یک تیم مطرح بالا برود. فقط خدا کند این لابلا  افزایش قیمت طارمی روی بازیکنان وطنی تاثیر نگذارد که مثلاً دو روز دیگر بازیکن درجه سه چهار فوتبال به اندازه حقوق سی سال یک معلم ورزش دستمزد طلب کند! خدا به خیر بگذراند...

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر