c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-07-17_15-41-54.jpg

 

ترکمن سسی - عبدالرسول جوادی بالاجاده - گزارش‌های مردمی نشان دهنده آن است که قیمت مرغ افسار پاره کرد و کسی توان مهارش را ندارد.


اهمیت کنترل بازار قیمت مرغ در دولت سیزدهم به اندازه ای هست که به دغدغه تبدیل شده است و برای مهار قیمت آن " قرارگاه مرغ " تشکیل شد .
آنچه که خروجی فعالیت این قرارگاه به چشم می‌خورد عدم کنترل و مهار قیمت مرغ می باشد.
راه اندازی کارنوالهای نظارتی از سوی دستگاههای ناظر و همراهی و مشارکت سایر دستگاه‌ها و پیگیری و مطالبه گری رسانه ها هم افاغه نکرد و توان مهار و کنترل قیمت مرغ در بازار وجود ندارد.
آنچه که درد مردم را بیشتر می‌کند سرگرم کردن مردم با گفتگوها ، مصاحبه های مدیران و مسئولان بخش های مختلف وزارت جهاد کشاورزی و صمت و دستگاههای ناظر است که تا روزهای آینده قیمت مرغ ثابت می‌شود و روند کاهشی بخود می‌گیرد .
اما آنچه که مسلم است توان بالای مرغ برای پرواز  تا آسمانهای قیمت هست تا دست هیچ جنبده ای به آن نرسد.


آقایون وزرای جهاد کشاورزی و صمت / مدیران دستگاههای نظارتی / نمایندگان مجلس شورای اسلامی
لطفا یکی جلوی مرغ را بگیره که تا ثریا پرواز قیمت گوشت خود را به پرواز نگیره .اونوقته که توان شما هم برای مهار و کنترل و حتی خرید اون را هم پیدا نخواهید کرد.
از مرغ هم درخواست داریم آرامتر پرواز و صعود کند تا مسئولان به گردش برسند و ناچار نشوند اختراعی جدید برای فضاپیمایی قیمت مرغ را انجام بدهند.
آقای مرغ لطفا درک کنید شرایط زمانی را الان زمان فریاد نمایندگان برای افزایش قیمت مرغ نیست آخه سال آخر نمایندگی است باید حواسشان به تایید صلاحیت‌های شورای نگهبان و پذیرش دولت سیزدهم از نمایندگان جا مانده از مجلس هم باشد.
پس لطف کن خود برگرد به همان قیمت قبلی ، هر چی بالا بره قیمتت کسی حرفی نمیزنه و فریادی نمیکنه .اون زمانها گذشت که برای مرغ ۲۵ هزار تومانی ساعتها نمایندگان در جلسه علنی مجلس بحث میکردند و رگ گردن کلفت میکردند الان دیگه همه ارکان کشور یک سو هستند به هم نمیپرند.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر