c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-08-10_14-14-24.jpg

 

ترکمن سسی - عبدالرسول جوادی بالاجاده - رئیس جمهور محترم و هیت دولت در دور دوم سفر هفته آینده به گلستان خواهند بود.


سفری که انتظارت مردم استان را هم بهمراه خواهد داشت ! مهمترین انتظارات مردم استان در دور دوم سفر دولت مردمی چه می باشد ؟
بروز و ظهور مشکلاتی در ماههای اخیر در استان،نیازهای اجتماعی گلستان را تغییر داد.
مهمترین انتظار مردم استان از رئیس جمهور، رسیدگی به مدیریت کلان استان در پیش بینی نیازها و اقدامات پدافندی در برون رفت از آن می باشد ؟
قطعی مستمر و متداول آب شرب در محلات مرکز استان و بسیاری از شهرستانها و روستاها در فصل گرما،صفهای طولانی و گلایه های بسیار از کیفیت پایین نان در نانواییها و کمبودهای روزهای اخیر سوخت و صفهای طولانی جایگاهها، انتظارات مردم استان را از توسعه زیر ساختها به رسیدگی به مدیریت اجرایی استان در برون رفت از مشکلات روزمره مردم تغییر داد.
استان گلستان با برخوردی از مواهب الهی حداقل در تامین آب شرب و تولید گندم و ...بامشکلات آب شرب و نان مواجع می باشند، که جای تامل دارد!!
توزیع نامناسب سوخت و تعطیلی جایگاه‌های عرضه آن در روزهای اخیر موجب تشدید گلایه مندی مردم استان و صفهای طولانی و سهمیه بندی میزان سوختگیری خودروها،فضای جامعه را مسموم به برنامه دولت در افزایش قیمت سوخت بنزین سمت و سو داده است.
اگر چه به کرات هر گونه افزایش قیمت سوخت از سوی مسئولان نفی و تکذیب شده است،لیکن عدم مدیریت در بخش تامین و توزیع سوخت و تعطیلی بخشی از زمان در شبانه روز جایگاهها، تابلوهای دیگری برای مردم استان نمایش داده می‌شود.
انتظار است دولت مردمی اقدامات پدافندی مناسب همراه با تدبیر در مدیریت را چاشنی مردمی بودن دولت نماید تا اقدامات و خدمات بهتر به چشم مردم بیاد .


رئیس جمهور محترم!
مردم گلستان همچنان چشم انتظار تحقق مصوبات سفر اول دولت سیزدهم می باشند.
هر ماه شاهد تصادفات بسیار در جاده های مرگ استان از جاده قدیم بندرگز به گرگان تا بندرترکمن به آق قلا و .....هستند و علیرغم مصوبات سفر اول جز مانورهای چند روزه دستگاههای اجرایی استان با ماشین الات راهسازی ثمری مشهود نبوده است .


رئیس جمهور محترم !
هنوز مردم برخی از روستاهای استان از پروژه های رها شده چون آبرسانی و گاز رسانی به روستاهای کوهپایه ای،میدان بار غرب استان در کردکوی و ورزشگاهها و طرحهای نیمه تمام ورزشی و ساختمانهایی که عمر ساخت آن بیش از یک دهه میگذرد و مراکز درمانی و پزشکی که از کمبود نیروی انساني متخصص و تجهیزات پزشکی در رنج هستند و چشم امیدشان سفرهای استانی دولت محترم دوخته شده است .
انتظار است در دور دوم سفر دولت مردمی توجه جدی دولتمندان به مشکلات اساسی و معیشتی مردم چون گرانی و تورم افسارگسیخته مایحتاج عمومی،تسهیل در ارائه خدمات عمومی آب،برق، گاز،اینترنت،تلفن و جاده های امن و بی خطر و تسهیلات خرد بانکها و مصوب در ازدواج، فرزندآوری،وام مسکن نیازمندان معطوف شود .

اگر چه پروژه های بزرگ استان چون پتروشیمی و گردشگری آشوراده و بندرگاهها،مناطق صنعتی هم انتظارات و مطالبات بحق مردم است که ده ها سال است،چشم امید به تحقق آن دوخته اند،
و سالهاست با ورود هر دولت و جریان سیاسی فقط محلی برای گفتمانهای سیاسی و باید ها و شایدهای اجرا آن تبدیل شده است و دولت‌هایی از گذشته تا کنون فقط و فقط مصوبات دارند و هنوز مردم استان برخوردار از خدمات آن نشدند ...


رئیس جمهور محترم!!
اندکی هم صرف امور ارزیابی دقیق عملکرد واقعگرای مدیران استان اشتغال ورزید و از مدیریتهای آماری و تفاوت آمارهای مدیران از دولت گذشته تا کنون در بخش‌های مهم و زیر ساختی و... ،استفاده نامناسب از اماکن ورزشی،  چراغهای کم سوی شهرک‌های صنعتی،و ...را داشته باشید و با مدیران کم بازده و ناکارآمد استان برخورد قانونی و جدی شود و مردم را امیدوار به استقرار دولت مردمی نمایید‌.


رییس جمهور محترم !!!
لازمه و شرایط مشارکت بالای سیاسی مردم استان در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، رسیدگی به امور مردم و اقدامات عملیاتی برای کنترل و مهار تورم و بهبود شرایط زندگی مردم بویژه کم برخوداران اجتماعی و اقشار آسیب پذیر دارد.
پس برای افزایش کیفیت خدمات عمومی و تعامل مسئولان به مردم با پاسخگویی مناسب شرایط مشارکت بالای مردم را فراهم سازید
پیشاپیش مقدم دولت مردمی را به گلستان محروم از منابع و صنایع در جهت کمک به برون رفت از مشکلات مردم استان گرامی میداریم و انتظار است تا دستاوردهای دور دوم سفر دولت مردمی مشهود در سفره های مردم و بهبود وضعیت معیشتی مردم باشد

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر