c_300_250_16777215_10_images_22171.jpg

 

ترکمن سسی - ذبیح‌اله رضایی، فعال اجتماعی در یادداشتی نوشت: بخواهیم یا نخواهیم یکی از رویدادهای مهم امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی است و مردم شرعا و قانونا پای صندوق های رای خواهند آمد تا انتخاباتی دیگر را رقم بزنند.


 اگر چه برخی چهره ها ی انتخاباتی برای مردم بیش از دیگران آشنا هستند ولی معمولا شناخت ها سطحی است همانطوریکه شرکت در انتخابات یک وظیفه است گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است. انتخاب کنندگان بایستی تلاش‌ کنند تا اصلح را پیدا کنند. قطعا اگر مردم از هر دوره ی مجلس از انتخاب و تصمیم خود یک نکته آموخته باشند باید در این دوره تصمیم بهتری بگیرند و اشتباه انتخاب های گذشته را تکرار نکنند.
اما همانطوریکه میدانید چند ماهی است که شاهد استارت انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان علی آباد کتول هستیم هر چند طلسم انتخابات در این شهرستان شکسته نشده است.
 علی اباد کتول با وجود دارا بودن نخبگان بسیار در حوزه‌های مختلف سالها در انحصار دو نماینده بوده است البته هیچکس منکر سوابق و ارزشمندی خدمات آنها نیست اما آنچه آزار دهنده است انحصار طلبی و محفلی شدن قدرت حول این دو فرد بوده است موضوعی که سبب به حاشیه رفتن سایر ظرفیت ها و استعداد ها در این حوزه ی انتخابیه شده است و نوعی نا امیدی و دلزدگی را نیز سبب شده است.
 ظاهرا در این دوره هم این دو گروه کماکان در پی ادامه ی رقابت هستند با این وجود همیشه ی احوال در علی آباد افراد و جریاناتی بوده اند که تلاش داشته اند این انحصار را بشکنند و در این دوره از سوی برخی چهره ها عزم جدی برای شکستن این انحصار دیده می‌شود.
 با توجه به وضعیت عملکرد نماینده‌ی فعلی و اتفاقات و حواشی در دوره های قبل و چنبره ی نفوذ آنها بر صحنه ی سیاسی شهرستان افکار عمومی در پی تغییر و تحول اساسی هستند. تغییر نیاز اساسی مردم علی اباد کتول است در بیان شرایط و ظرفیت های مغفول مانده اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و گردشگری هر چه گفته شود باز هم ناگفته‌ها بسیار است.
 برای برخی جوانان  بومی جویای کار این دیار در سرزمین مادری خود گویی غریب هستند. دکتر رسول مظفری نامزد جوان و پرتلاش و دنیا دیده این بار هم به واسطه مطالبه عمومی شما مردم در شکستن این انحصار و زیاده خواهی ها گام برداشته است.
 دکتر مظفری گمشده ی حوزه ی انتخابیه علی اباد کتول در میان حلقه های قدرت و ثروت است هر چند مسیر حرکت دکتر مظفری مسیر سخت و دشواری خواهد بود که نیاز مند همراهی و حمایت بیشتر مردم  شریف علی اباد کتول است که اگر این مسیر به موفقیت ختم شود خیر و نتایج آن برای مردم حوزه ی انتخابیه اش بیشمار خواهد بود.
دکتر مظفری داوطلب شد تا نشان دهد وی به قمار بر روی مردم باور دارد و کمک به بهبود شرایط فعلی مردم برای وی بر هر چیزی اولویت دارد اگر چه حمایت های که از دکتر مظفری شده حمایت های خودجوش و همه جانبه بوده است که قطعا با نزدیک شدن به ایام انتخابات شاهد تشدید این حمایت ها و ایجاد یک موج مردمی خواهیم بود و نتیجه هر چه باشد اما حضور یک کاندیدای مردمی و با حضور مردم می‌تواند سر آغاز تغییر و تحول اساسی در علی آباد کتول باشد.


ذبیح‌اله رضایی، فعال اجتماعی
علی آباد کتول ۲۰ مرداد ۱۴۰۲

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر