c_300_250_16777215_10_images_23175.jpg


ترکمن سسی - عبدالرسول جوادی بالاجاده - تبلیغات انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی به اوج خود رسیده و در محافل عمومی و با روشهای مختلف تبلیغات محیطی و فضای مجازی به بیان برنامه ها می پردازند، آنچه که ماحصل این همه تبلیغات و یارگیری های سیاسی جریانها و احزاب خواهد بود " انتخاب مردم " است.


همه این تقابل ها و رقابتهای سیاسی و ورود افراد با گرایش های مختلف سیاسی برای همین مرحله انتخاب مردم به عنوان اصلی ترین رکن انتخابات می باشند .
اینجاست که نقش مردم در انتخابات رنگ بیشتری بخود میگیرد تا با سبد معرفی ظرفیتها به عنوان نامزدهای انتخاباتی، بر حسب شرایط جامعه و شناسایی ظرفیت‌ها و بانگاهی به عملکردهای نامزدها، انتخابی آگاهانه داشته باشند و آینده کشور را در یک دوره ۴ ساله رقم زنند.
زرق و برق های انتخاباتی، جریانی بودن انتخابات از سوی احزاب و گروهها و نگاه قومی و قبیله ای، منطقه ای و... مردم را در انتخاب آگاهانه و برتر دور ساخته و انتخاب هیجانی و احساسی صورت می پذیرد که نه به نفع کشور است و نه نفع جامعه هدف حوزه انتخابیه!
آنچه که مهم است بررسی و کارشناسی دقیق از برنامه ها و عملکردهای نامزدهای انتخاباتی است که مردم به واسطه معتمدین یا تحقیق بدست می آورند.
شایسته تر آن است تا آینده کشور و جامعه با" انتخاب آگاهانه" و شایسته گزینی رقم خورد و آنچه حاصل این انتخاب شود "مجلسی قوی برای ایرانی قوی" باشد .
مردم عزیز کشور بدانند که تیر خلاص انتخابات از سوی تک تک شما پرتاپ خواهد شد و انتخابگر اصلی این میدان شما هستید پس با انتخاب آگاهانه و شایسته گزینی آینده ای روشن را برای کشور رقم زنید.
همه این رقابت‌ها، تبلیغات و اطلاع رسانی از برنامه ها و تجارب و عملکردها برای همین مرحله " انتخاب " است که لازم است با بررسی همه جانبه، مردم " آگاهانه " انتخاب و گزینشی اصلح نمایند .
بهترین انتخاب از برترین عملکردهای نامزدهای انتخاباتی بدست می آید از آنچه که گفته شد تا آنچه که در عمل اجرا شد.
عملکرد و رفتار نماینده ای که خود را برای مردم بدانند و نه برای جریانی ،حزبی و حتی افرادی که حمایت از آنان را برای بهره گیریهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی از منتخب آینده میدانند ،می تواند بهترین و برترین ملاک انتخاب در انتخابات باشد .
آینده کشور با انتخاب تک تک مردم شریف ایران رقم خواهد خورد. پس با انتخابی آگاهانه و شایسته گزینی در مدیریت کشور سهیم باشید .مجلسی قوی، ایرانی قوی خواهد ساخت و که این قدرت در انگشتان دستان همه ایرانیان نهفته است .
پس وعده همه ایرانیان روز ۱۱ اسفند در پای صندوقهای رای و انتخابی آگاهانه و شایسته از میان نامزدهای انتخاباتی در سراسر کشور.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر