c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-04-04_22-15-24.jpg

 

ترکمن سسی – متین نیازی فعال اجتماعی اهل سنت گلستانی در یادداشتی، تمامی اقشار، اقوام و مذاهب را جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت دعوت نمود.


معمار کبیر انقلاب اسلامی ، امام خمینی(ره) با صدور بیانیه ای در تاریخ 16 مرداد 1358 با دعوت از عموم مسلمانان و مستضعفان جهان و اعلام آخرین جمعة ماه مبارک رمضان به عنوان روزِ قدس، ابتکاری آگاهانه که باوجود گذشت بیش از چندین دهه از صدور آن, همچنان در کشورهای مسلمان و آزادگان جهان در راستای نجات فلسطین از اشغال صهیونیست غاصب دنبال می شود.
رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیستی بارها و بارها، با قتل عام زنان و کودکان و غیر نظامیان در فلسطین نشان داد که به هیچ گونه توافق و یا حقوق بشری پایبند نیست.
هدف قرار دادن سفارت کشور عزیزمان ایران در خاک سوریه و به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان عزیزمان گواهی بر این ادعاست، چرا که سفارت، نمایندگی دائم یا موقت یک کشور در کشوری دیگر است. گاهی محل اقامت سفیر یا نمایندگان دولت‌های خارجی در داخل سفارت آن کشور قرار دارد. بر طبق «قرارداد وین دربارهٔ روابط سیاسی» (ماده بیست و دو، بیست و چهار و سی‌ام) سفارت خانه‌ها، بایگانی، اسناد این مکان‌ها و همچنین محل اقامت مأموران از مصونیت سیاسی برخوردارند.
لذا ضمن محکوم کردن این اقدام وقیحانه به عنوان قطره کوچکی از دریای بزرگ جامعه اهل سنت، تمامی اقشار، اقوام و مذاهب را جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت مینمایم.
من الله توفیق
متین نیازی
شانزدهم فروردین ماه یک هزار و چهار صد و سه

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر