c_300_250_16777215_10_images_23405.jpg

 


ترکمن سسی – ارازبخت پرسور - تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس که به دسته یک سقوط کرده است دغدغه و نگرانی زیادی را بابت حضور دوباره در لیگ برتر سال جاری برای هواداران این تیم به وجود آورده است.


تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس پس از پایان دور مقدماتی لیگ برتر فصل گذشته در بازی‌های پلی‌اوت حاضر شد و در ان بازی ها هم موفق نبود و پس از شکست مقابل نیان الکترونیک خراسان به دسته یک سقوط کرد.

عدم حضور این تیم پرطرفدار و قدیمی در سوپرلیگ سال جاری نگرانی بسیار زیادی را ایجاد کرده است و مردم گنبدکاووس انتظار دارند برای حضور دوباره در لیگ برتر اقدامات موثری از سوی شهرداری و شورای شهر انجام شود تا رضایتمندی هواداران این تیم ایجاد شود

تیم گنبد که یکی از پرهوادارترین تیم‌های لیگ برتر کشورمان است و از قدمت دیرینه‌ای در والیبال کشورمان برخوردار می باشد و گنبدکاووس را بعنوان پایتخت والیبال ایران می‌ شناسند.

حال انتظار مردم این است که مسئولین شهرستانی و استانی دست به کار شده و برای اخذ سهمیه سوپرلیگی تلاش کنند.

انتظار مردم و هواداران واليبال گنبد این است که در سال جاری تیم به مراتب بهتری بسته شود تا این تیم جایگاه واقعی خود در والیبال کشور برسد.

خبرنگار: ارازبخت پرسور

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر