c_300_250_16777215_10_images_011111111111111112.jpg

ترکمن سسی: مانند برخی از شهرهای دیگر استان در هفته ها و ماه های گذشته مناسبات شورای شهر و شهردار سیمین شهر هم با کش و قوس هایی مواجه بوده است .

در این زمینه در آخرین مورد اعضای شورای شهر سیمین شهر در هفته اول اسفند ماه طرح سوال از بهرام محمد دوجی شهردار کنونی این شهر را با چهار امضا مطرح کردند.این سوال در جلسه روز 17 اسفندماه با حضور شهردار سیمین شهر مورد بررسی قرار گرفت .محور اساسی این سوالات عدم اجرای مصوبات شورای شهر بوسیله شهردار بوده است .
در نهایت در جلسه مذکور چهار عضو شورا باامضای صورت جلسه نشست مذکور اعلام کردند که از پاسخ های شهردار قانع نشدند.این توافق می توانست به عزل شهردار سیمین شهر در جلسه امروز بیانجامد.اما در فاصله پنج روز گذشته با رایزنی برخی از علمای منطقه منصور کر رئیس شورای شیمین شهر از رای اولیه خود عدول کرده و در جلسه امروز 22 اسفند ماه به ابقای شهردار رای داد.بر این اساس شهردار سیمین شهر با سه رای مخالف و دورای موافق ماندگار شد .
بر اساس شنیده های ما بعد از این نشست سه تن از اعضای شورای سیمین شهر بنام های یونس ایری ،دریاقلی یلقی و یحیی کم در اعتراض به وقایع رخ داده وعدم صداقت سایر اعضا، استعفای رسمی خود از عضویت در شورای شهر سیمین شهر را ارائه دادند .
با این اتفاقات باید منتظر ماند و دید در آستانه سال نو و در روزهایی که شهرداری ها برای استقبال از مسافران نوروزی روزهای پرکاری را سپری می کنند، سیمین شهر به کدام سمت حرکت خواهد کرد .

دیدگاه‌ها  

+3 #1 عاشق سیمین شهر 1394-12-22 19:45
جناب کر رءیس شورای سیمین شهر آیا به خاطر احساسات محله ای رای داده اید ؟
نقل قول کردن
+5 #2 شهروند سیمین شهری 1394-12-22 19:49
آقای ریس شورای سیمین شهر با توجه به اینکه از جواب شهردار در مورد سوالات مطرح شده قانع نبودید به ابقای شهردار رای مثبت دادید. شما وام دار مردم هستید یا شخص خاص!!!
نقل قول کردن
+3 #3 جمال قاری 1394-12-22 19:54
جناب منصور کر تمامی اعضای شورای شهر منتخبین مردم هستند . پس امین و امانت دار شهر باشند نه شخص ......
نقل قول کردن
+4 #4 رضا 1394-12-22 21:10
با سلام.
با این نوشته هایتان ،به نظر من اگر قرار بر استعفای کسی
باشد باید آقای منصور کر استعفا کند یا از خود سوال کند آیا به قولهایی که به مردم داده ، به حداقل هایش عمل نموده است . یکی از قول های آقای کر این بود : اگر خواست و انتظارات مردم برآورده نشود هیچ مصلحتی از برنمی تابم.
نقل قول کردن
+2 #5 مطلع 1394-12-23 08:52
لطفاً نظرات را تایید و به نمایش بگذارید تا مردم حقایق را بدانند
نقل قول کردن
-1 #6 تریم 1394-12-23 12:26
آقای منصور کر قهرمانی مبارک ولی بهتر نبود پهلوان بودید
نقل قول کردن
0 #7 فرجام 1394-12-23 13:55
دیگی که برای ما نمی جوشد نمی خواهیم سر سگ در آن بجوشد
نقل قول کردن
+3 #8 صحرا مال 1394-12-23 16:51
سلام,باید زود تر از اینها استعفا میدادن,نباید از عواقب استعفا مترسیدن,اگر استعفا نمیدادن در حق من شهروند ظلم میکردن,اگر استعفا نمیدادن راضی به بی عدالتی در بین محله ها بودن,ا
نقل قول کردن
-3 #9 امچالی 1394-12-23 18:51
به نقل از فرجام:
دیگی که برای ما نمی جوشد نمی خواهیم سر سگ در آن بجوشد

فرجام عزیز سلام . اولا که (دیگی که واسه ما نجوشه، می خوام سر سگ توش بجوشه ) درسته ، دوما این دیگی که منظور شماست برای هیچکی نجوشیده جز برخی افراد و ..... بدرود
نقل قول کردن
-6 #10 اهالی سیمین شهر 1394-12-23 19:23
شنیده ام سوالاتی که مطرح شده خیلی بچگانه بوده و آقای کر نیز با فشار یکی از اعضای شورای شهر نسبت به امضا قانع نبودن اقدام نموده است ولی با توجه به تجربه و تفکر خوب خود تصمیم خود را گرفته است .
نقل قول کردن
0 #11 دانشجوی ترکمن 1394-12-27 09:18
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت مدیریت وبسایت
شاید شما با اسم بنده آشنا باشید (دانشجوی ترکمن) و فک کنم بدونید که بنده از قدیم الایام جزو خوانندگان وبسایتتون بودم و همچنین نظراتی پیرامون مطالب مختلف دادم اما جدیدا شاهد بوده ام که چندین نظر منو تایید نکردین نمونش آخرین نظرم که مربوط به همین مطلب بود.میخواستم دلیلش رو بدونم؟؟؟
ترکمن سسی:کاربر عزیز با تشکر از لطف و محبت شما به ترکمن سسی.احتمال دارد نظر شما درست ارسال نشده باشد و یا اینکه دارای مضمون و عباراتی باشد که دوستان تحریریه ازآن برداشت توهین و تهمت را کرده باشند .
نقل قول کردن
0 #12 ع.محمد مفیدی 1395-01-04 05:08
داستان مردمان امچلی و قارقی از حیث اینجور اختلافات و کش و قوس ها منو یاد بخشی از داستان گوژپشت نتردام میندازد(که عده ای از اشخاص رمان فوق برای تصاحب و نشستن بر سریر سلطنت از سروکول هم بالا میروند آنکه پایینتر است برپروپای آنکه بالاست میپیچد تا اورا پایین بکشد و میکشد حال دیگری اینکار را میکندخلاصه این بالا .پایین شدنها دایم ادامه دارد و به قول معروف درین اوضاع آشفته هرکدام چندلحظه ای فرصت پیدا میکنند که دبر تخت سلطنت جلوس کنند.به قول گفتنی امچلی و قارقی خودش چه میراثی است که اینقدر سرش دعوا میکنند.عکس شهردار محترم دوجی را که دیدم موهاش به اندازه سی سال معمول سفید شده برام معلوم شد بر بنده خدا فشار عصبی بیش از حدی وارد میشه.خطابم به اعضای قارقی چی های شورای شهره:تخم کینه نیفشانید.این ۵روز دنیا ارزش منیت را نداره
نقل قول کردن
0 #13 دانشجوی ترم 7 1395-01-04 12:57
با سلام خدمت جناب آقای مفیدی عزیز.
تمام فرمایشات شما متین ، ولی بهتر نبود همه کاسه و کوزه ها را سر اعضاء محترم اهل محله قارقی شورا نشکنیم. خود بنده از محله امچالی هستم و خوب به یاد دارم دوره قبل را که اکثریت اعضاء شورا از قارقی بودند و آنها و دو نفر اهل محله ما با جه القابی در امچالی خطاب می شدند ولی انصاف داشته باشیم که آنها حداقل در یک محله خوب کار کردند ( صحیح یا اشتباه ) . بزرگترین افتخار شهرداری در این دوره نصب تابلو و چراغ چشمک زن و .... ( به گواه سایت شهرداری ) می باشد.
راستی تا جایی که ما شنیدیم موی آقای دوجی از قدیم سفید بوده که حتماً به خاطر تجربه و پختگی ایشان می باشد.
ضمناً جنابعالی مطمئناً فقط به خاطر انتساب سببی در مقام دفاع از ایشان برآمدید پس لطفاً منصف باشید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر