c_300_250_16777215_10_images_header25.jpgترکمن سسی،عبدالقیوم شکاری : سایت ترکمن سسی در طول سالهای در فعالیت های رسانه ای خود دوران پر فراز و نشیبی را پشت سرگذاشته  است .

ورود سایت در جمع فعالان رسانه ای و مجازی ترکمن با حمایت ها و البته بغض ها و کینه هایی همراه بوده است .در سالهای گذشته در مواردی برخی از فعالان رسانه ای ترکمن که احساس شان این بود که ترکمن سسی جای آنها را در فضای اطلاع رسانی تنگ کرده است از هر فرصتی برای تخریب سایت و افراد فعال در آن استفاده کردند .
اما علی رغم این ناجوانمردیها ترکمن سسی به فعالیت های خود ادامه داد .ترکمن سسی قرار بود صدای متفاوت در جامعه ما باشد و انحصار رسانه ای ایجاد شده در بین ما ترکمنها را بشکند.دراین میان به خوبی می دانستیم حرکت در این مسیر مستلزم پرداخت هزینه های اجتماعی و فردی است ،اما چون به درستی مسیر باور داشتیم  در تداوم مسیر لحظه ای شک به خودمان راه ندادیم .
نکته جالب در سایت ترکمن سسی و دوستان خوب فعال در این سایت این است که خوشبختانه جمع ما گروهی بود که سلایق مختلف سیاسی در آن حضور داشتند .دوستان فعال در سایت ترکمن سسی      علی رغم تفاوت در دیدگاه های سیاسی خود با رعایت احترام و عدالت همواره تلاش کردند انعکاس دهنده اخبار و تحولات همه جریانات سیاسی باشند .خدا را شاکردیم که در این مسیر هم ترکمن سسی توانست بی طرفی خود را در قبال رویداد های مختلف حفظ نماید .
در نهایت در شرایط کنونی ترکمن سسی به علت اعتماد مخاطبانش توانسته است به عنوان پر مخاطب ترین سایت ترکمنی نائل آید .ترکمن سسی در روز20 اردیبهشت ماه 1395 دررتبه بندی الکسا بین سایت های ایرانی در رتبه 8703 قرار گرفته است .در همین روز سایت دانشجویان ترکمن در رتبه 28593 ارکین نیوز در رتبه 9810 ،اولکامیز در رتبه 1088 ،ترکمن نیوز در رتبه 1086 و آیغیت در رتبه  56866قرار دارند .ما این جایگاه را مدیون اعتماد و درک حرفه ای مخاطبان ترکمن خود هستیم و خدا را از این جهت شاکریم .
در نهایت با توجه به مشغله جدیدی که در ماه های اخیر با راه اندازی خبر ترکمنی صدا و سیمای مرکز گلستان برای اینجانب ایجاد شده است از بهمن ماه سال گذشته فرصت کمی برای نوشتن یادداشت و بارگزاری خبر بر روی ترکمن سسی داشته ام .در این مجال بر خلاف ذهنیت های پیرامونی ،فرصتی برای نظارت محتوایی بر مطالب نیز وجود نداشته است .بر اساس این شرایط در نشست اعضای هیات تحریریه سایت ترکمن سسی مقرر شد که هر یک از دوستان نویسنده و خبرنگار شخصا مسئولیت مطالب خود را بر عهده داشته باشند .اینجانب نیز از این تاریخ به بعد صرفا در برابر مطالبی که به اسم خودم منتشر می گردد مسئول خواهم بود .امید است با تلاشهای مضاعف دوستان خوبم مثل عبدالمناف آق ارکاکلی،نورمحمد دانشمند ،احمد هلاکویی و مدیر پر تلاش سایت اوکتای قلیچ تقانی  شاهد پویایی بیشتر سایت در ماه ها و سالهای بعد باشیم .

دیدگاه‌ها  

+2 #1 آچیک 1395-02-20 13:42
سلام ارزش خبری ترکمن سسی وپرداختن به مسائل روز بهتر از سایر سایت ها ست اما بیطرفی که ادعا میکنید قبول ندارم ... البته کم وبیش این نقیصه در سایر سایت های ترکمنی دیده میشود.
نقل قول کردن
+10 #2 مخاطب خاص 1395-02-20 18:33
ترکمن سسی بروز ترین_پر بازدید ترین_ سایت خبری ترکمن های ایران است_ ماه های جاری هر کجا اتفاقی برای ترکمنها افتاده ورود پیدا کرده و از حق نگذشته و این حق خواهی باعث تخریب اعضای شاخص این سایت شد_

موضوع امید کوکبی

فرزاد حسنی و اهانت او

غرق شدن دختر بچه سیمین شهری

خانم ترکمن پرستاری که از خانواده اش در گمیشان مراقبت می کند

پیگیری مشکلات مردم روستایی مثل راه های روستایی،آب روستایی و مشکلات کشاورزی و زمینی اهالی

مصاحبه با سردبیر نود به خاطر تیترش علیه ترکمنها

پیگیری به ثانیه فاجعه منا

پیگیری لحظه به لحظه اخبار انتخاباتی استان گلستان که بروزترین سایت استان بود

تصادفات شدید در جاده های گلستان

مقالات درباره فقر و بدبختی مردم ترکمن صحرا

گوشزد به مسئولین درباره اقدامات غلط آنها مثل شورای شهر بندرترکمن،سیمین شهر،گمیشان و گنبد

حمایت قاطع از کاندیداهای ترکمن راه یافته به دور دوم انتخابات

ایستادن جلوی افراد معلوم الحال ترکمن صحرا در انتخابات برای اولین بار در تاریخ صحرا

و............. که در آرشیو می بینم

کانالتون هم که از دوهزار گذشته

مخاطب خاص ترکمن سسی
نقل قول کردن
-3 #3 آچیک 1395-02-20 18:57
شما که عادلید ومنطقی وروبورس وبرند هستید نظرات مخالف را هم درج کنیداینقدرتمامیت خواه وخفقان محور نباشید
نقل قول کردن
-6 #4 خبرنگار 1395-02-20 21:09
سلام دوست و همكار گرامي چند تا از همين مطالب ويژه كه با افتخار درج كرديد توليد خودتونه و چند تا كپي از ساير رسانه هاست ....
خودتون قاضي بيد و به خودتون راي بديد
توفيق روز افزون شما را خواستاريم
نقل قول کردن
+4 #5 مخاطب خاص 1395-02-21 11:02
به نقل از خبرنگار:
سلام دوست و همكار گرامي چند تا از همين مطالب ويژه كه با افتخار درج كرديد توليد خودتونه و چند تا كپي از ساير رسانه هاست ....
خودتون قاضي بيد و به خودتون راي بديد
توفيق روز افزون شما را خواستاريم


خانم یا آقای خبرنگار بیشتر مطالب بالا تولیدی ترکمن سسی است اگر هم نباشد به عنوان یک تورکمن برایم ورود سریع این سایت و تاثیر گذاریش برایم مهم است که مطالبی که خودش تولید نکرده از مطالب سایتی که تولید کردا بیشتر خوانده شده....
نقل قول کردن
+4 #6 مخاطب خاص 1395-02-21 23:53
ترکمن سسی برای ما ترکمنهای شرق گلستان چند کار خوب کرد

اولا موضوع عدم گاز کشی رو پیگیری کرد

دوما وقتی به ناحق مجوز استحکام بنا می گرفتن رسانه ای کرد

سوما وقتی گفتن اهالی روستای اجن سنگرلی با فرماندار کلاله در گیر شدن از حق ما دفاع کرد که زمین ها مال جوانان روستا بوده نه منابع طبیعی و حق ساخت خانه داشتن

چهارما دور دوم با قاطعیت از شهرام غراوی حمایت کرد و از اتفاقات روز رای گیری بستن راه و درگیری بدون هیچ شک و ترس نوشت
و.....................................

پس بیخودی حرف نزنین و کل سایت رو زیر سوال نبرین!!!!!

ممنونم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر