c_300_250_16777215_10_images_603350.jpg

ترکمن سسی-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراوه تپه از برگزاری جشنواره موسیقی ترکمن همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: این جشنواره با موضوع همدلی و همزبانی و با حضور گروه های موسیقی از شهرستان های مختلف استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا قاسم ازونی دوجی روز پنجشنبه اظهار داشت:ش در این جشنواره گروه های موسیقی از گنبدکاووس، گلیداغ، کلاله، مراوه تپه، گمیشان، بندرترکمن و آق قلا حضور دارند. وی با بیان اینکه مشابه این جشنواره سال 92 نیز برگزار شده است، اضافه کرد: معرفی موسیقی انقلابی و حماسی ترکمن از اهداف این جشنواره به شمار می رود.

ازونی دوجی شرکت در جشنواره را برای عموم مردم آزاد خواند و تصریح کرد: برپایی نمایشگاه صنایع دستی در آلاچیق ترکمن از برنامه های جانبی این جشنواره است.

به گفته وی، این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، بسیج هنرمندان استان و فرمانداری و سایردستگاه های اجرایی این شهرستان برگزار می شود. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مراوه تپه از گشایش نمایشگاه کتاب و مطبوعات در دهه فجر نیز خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه 12 تا 22 بهمن ماه با همکاری آموزش و پرورش مراوه تپه در یکی از مدارس این شهرستان برپا می شود.

براساس اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، وی با بیان این نکته که 42 کانون فرهنگی از مهرماه سال جاری در مراوه تپه ساماندهی شده است نیز تصریح کرد: یکی از کانون های فرهنگی در دهه فجر به صورت نمادین افتتاح می شود.

ازونی دوجی از همکاری با برنامه '10شب 10 مجلس' با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان در ایام دهه فجر خبر داد و اضافه کرد: در این جلسات درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی صحبت می شود.

وی یادآور شد: شرکت هنرمندان و کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی مراوه تپه در راهپیمایی سراسری 22بهمن ماه برنامه پایانی ایام دهه فجر این شهرستان خواهد بود.

مراوه تپه با60 هزار نفر جمعیت درمنتهی الیه شرق استان گلستان واقع است، بیشتر ساکنان این شهرستان را هموطنان ترکمن تشکیل می دهند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر