c_300_250_16777215_10_images_22970.jpg


ترکمن سسی – نامزدهای انتخابات آتی مجلس از مدت ها قبل فعالیت های انتخاباتی خود را به نوعی آغاز کرده اند. عمده این تحرکات مربوط به جلسات خانگی نامزدهاست.


در سلسله یادداشت هایی که خواهد آمد به بررسی فعالیت های انتخاباتی کاندیداهای حوزه گرگان و آق قلا خواهیم پرداخت تا علاوه بر فراهم نمودن زمینه های آشنایی بیشتر مردم با کاندیداها، بر مشارکت بیشتر مردم در انتخابات نیز اثرگذار باشد.
۱_سید نواب حسینی نژاد
کاندیدای جوان و با انگیزه، دارای سمت ها و مسئولیت های ملی و ایده های بسیار خوب برای اشتغالزایی جوانان است. به نظر می رسد وی توانایی و قدرت ایجاد موج در انتخابات پیش رو را داشته باشد، هرچه به زمان انتخابات نزدیکتر می شویم به تعداد هوادارانش افزوده می شود.
از نگاه او توسعه اقتصادی و توسعه اجتماعی در استان از اولویت هاست. توجه به نیازها و مشکلات اساسی استان یک ضرورت است. می گوید در سال های اخیر بویژه امسال مشکل ریزگردها در گلستان مشهود است. استان گلستان در حوزه اقتصاد به مولد مردمی نیاز دارد. باید بکوشیم در اینچه برون چرخش اقتصادی ایجاد شود. باید در حوزه مشاغل خانگی در سطح استانی و حوزه گردشگری نیز کار کنیم.
۲_ابوذر فردوسی
جوان دهه شستی کارآفرین و فعال در عرصه اقتصادی است. وی با جذب کردن فعالین انتخاباتی گرگان و آق قلا و ستاد پر رفت آمدش برای انتخابات آتی امید فراوانی دارد. وی به دلیل آشنایی با مشکلات اقتصادی و معیشتی،  برنامه های خوبی برای رفع این مشکلات دارد که می تواند اقبال عمومی را به وی بیشتر نماید.
۳_رمضانعلی سنگدوینی
یکی از نمایندگان پرکار و فعال که به باور بسیاری توانسته اعتبارات خوبی برای حوزه انتخابیه کسب کند و روابط عمومی بالایی دارد. کمک به راه اندازی پتروشیمی گلستان یکی از نقاط قوت اوست که می تواند برای تعداد قابل توجهی از جوانان فرصت کار و شغل ایجاد کند.
۴_عبدالغفور امان زاده
چهره نام آشنا در انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه گرگان و آق قلاست. وی سه بار کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده که در آخرین حضور خود حدودا ۵۰ هزار رای کسب کرد. اگر امان زاده بتواند مجددا آخرین رای خود را تکرار کند بی شک شرایط بسیار خوبی خواهد داشت. وی از مقبولیت بسیار بالایی در شهرستان آق قلا برخوردار است و به باور بسیاری رقیبی سرسخت برای دیگر کاندیداها خواهد بود.
۵_ناصر گرزین
وی منتخب سه دوره شورای اسلامی شهر گرگان است و با حضور جوانان فعال در ستادش در حال رایرنی و یارگیری می باشد، گرزین رای سنتی قابل توجهی دارد که امید اصلی او در انتخابات پیش روست. وی حمایت فرهنگیان را هم در ستاد خود دارد که جمعیت آماری قابل توجهی دارد.


این یادداشت ها در روز های آینده ادامه خواهد یافت...

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر