c_300_250_16777215_10_images_82006682-70599586.jpg

ترکمن سسی- جشنواره فرهنگی - هنری با عنوان همگام با مرزنشینان و مرزبانان درشهر مرزی اینچه برون شهرستان گنبدکاووس و با هدف ارتقای نشاط و شادی دربین اهالی این خطه از ایران اسلامی برگزار شد.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا، در این جشنواره که عصر پنجشنبه درمحل سالن ورزشی شهر اینچه برون برگزار شد، چند گروه فرهنگی - هنری استان گلستان و این شهرستان برای مرزنشینان و مرزبانان به اجرای برنامه پرداختند.
معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان گلستان نیز در سخنانی با تبریک فرارسیدن سال نو، به تبیین نقش و تاثیرگذاری گروه های فرهنگی و هنری در جامعه پرداخت.
سرگرد حسین لیاقی گفت: گروه های فرهنگی و هنری با استفاده از ظرفیت های بالایی که دارند، کمبودها و کاستی های موجود درجامعه را به شکلی گویا و روشن به اطلاع مسئولان برسانند ضمن اینکه می توانند اقدامات و خدمات انجام شده مسئولان را به جامعه منتقل نمایند.
وی برضرورت همکاری و تعامل بیشتر گروه های فرهنگی و هنری گلستان و نیز گنبدکاووس با مرزبانی این استان تاکید کرد و افزود: اجرای برنامه های هنری توسط هنرمندان درمناطق مرزی در افزایش روحیه نشاط و شادی درجامعه مرزنشین موثر است.
سرگرد لیاقی با اشاره به رشد تکنولوژی و گسترش ارتباطات درعصر حاضر، اضافه کرد: امروز از طریق فضای مجازی می توان به تبادل اطلاعات با مردم دور ترین نقاط پرداخت و این فرصت مغتنمی است تا از طریق آن انتظارات مردم و مسئولان از همدیگر را اطلاع رسانی کرد.
وی همچنین مسئولان منطقه را خدمتگزار و همدل و همزبان با مردم دانست و گفت: مدیران دولتی با سرلوحه قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت و نیز با مشارکت مردم مناطق مرزی، برای اجرای برنامه هایی که به رشد و تعالی این مناطق در حوزه های مختلف کمک می کند، تلاش می کنند.
در پایان این جشنواره فرهنگی که رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس نیز در آن حضور داشت، گروه های هنری از پست کنترل و مراقبت (دروازه مرزی) و نیز کریدور ریلی ایران ترکمنستان بازدید کردند.
شهرستان 325 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است و شهر مرزی اینچه برون از توابع بخش داشلی برون درفاصله 75 کیلومتری از مرکز این شهرستان قرار دارد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر