c_300_250_16777215_10_images_1_69436.jpg

ترکمن سسی- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: پنجمین دوره طرح «دست های مهربان هلال» با شعار "آینده را باید ساخت" در گلستان اجرا می شود.


 محمدعلی هروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی اظهار کرد: همزمان با هفته کودک پنجمین دوره طرح «دست های مهربان هلال» با شعار «آینده را باید ساخت» و با هدف ترویج مهربانی و نوع دوستی در سنین پایه در گلستان اجرا می شود.
وی افزود: در اجرای این طرح کودکان اسباب بازی، کتاب و یا نقاشی و کاردستی های خود را به ایستگاه های محل استقرار هلال احمر واقع در میادین شهر و یا شعب جمعیت هلال احمر استان تحویل خواهند داد و با این اقدام همنوعان خود در مناطق محروم؛ دوستان هم سن و سال خویش را در شادی و بازی های کودکانه سهیم می کنند.
هروی ادامه داد: مهدهای کودک همیار و مراکز پیش دبستانی که در آن ها کانون غنچه های هلال احمر فعال هستند؛ هدایای را جمع آوری کرده و در اختیار شعب جمعیت هلال احمر برای ارسال به مناطق محروم قرار خواهند داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ضمن اشاره به اجرای طرح همزمان با هفته کودک گفت: این طرح در گلستان از ۱۶ لغایت ۱۹ مهرماه در تمامی شهرستان ها انجام خواهد شد.
گفتنی است علاقه مندان با مراجعه به صفحه اینستاگرام جمعیت هلال احمر گلستان به آدرس golestan rcs@ میتوانند از ایستگاه های سیار و ثابت آگاه شوند


 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر