c_300_250_16777215_10_images_1_70412.jpg

ترکمن سسی - مدرس حوزه علمیه رحمانیه دوزالوم در بخش مرزی داشلی برون گفت : حدیثی روایت شده است از انس رضی الله عنه که پیامبر اکرم (ص) فرمود: جاهدوا المشرکین باموالکم و انفسکم و السنتکم یعنی با مالها ، جانها و زبان های خود با مشرکان جهاد کنید.


حاج آخوند یعقوب گزمحمدلی در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی ، با اشاره به دشمنی های چهل ساله مستکبران با انقلاب اسلامی مردم ایران افزود : طی این سالها مردم ما با پیوند دلها و اتحاد اسلامی خود برگرفته از تعالیم دینی و اسلامی برابر تمام نقشه های شوم دشمنان استقامت کرده و پیروز بوده اند.
این عالم سنت با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان که به قول خودسان شدیدترین تحریم های اعمال شده علیه یک کشور است ، خاطر نشان کرد : امروز مردم ما با شرکت در راهپیمایی چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با دشمنان انقلاب اسلامی جهاد و مبارزه می کنند و هرچه در این میدان حضور بیشتری داشته باشند تاثیر گذارتر است و دشمنان را مایوس می کند.
این روحانی ترکمن تصریح کرد : در روایت یاد شده کلمه جاهدوا صیغه امر است و هر دستوری با صیغه امر همراه باشد حکمش حداقل واجب است از این رو مردم آگاه ایران در شهرها و بخش ها در روز ۲۲ بهمن با حضور حداکثری خود حماسه ای دیگر خواهند آفرید.
وی یادآور شد : یکی از رموز پیروزی استقامت و پایداری است و مردم ایران با این ویژگی و در راه عزت و سربلندی ایران اسلامی با حضور در همه صحنه ها از جمله روز راهپیمایی 22 بهمن در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان را بیش از پیش مایوس تر خواهند نمود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر