c_300_250_16777215_10_images_1_71630.jpg

ترکمن سسی - شهرام غراوی نماینده مردم شرق استان در گفتگو با پایگاه خبری ترکمن سسی گفت: پيمانكار پروژه بیمارستان ۹۱ تخت خوابی گالیکش مشخص شده و با تجهیز کارگاه در ابتدای امسال، امروز (چهارشنبه ) عملیات خاکبرداری احداث بیمارستان آغاز شده است.



وی افزود : در حال حاضر با تخصیص اعتبار مرحله نخست پروژه،  قرارداد این مرحله با پیمانکار منعقد شده و کار خاکبرداری و اجرای مرحله نخست پروژه آغاز شده است.

شایان گفتن است ، ابراهیم گلمکانی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت نیز چند ماه پیش در مراسم کلنگ زنی این پروژه اعتبار مرحله نخست آن را 50 میلیارد ریال از محل ماده 37 اعلام کرده بود.

وی همچنین گفته بود مرحله دوم و تکمیلی این بیمارستان به 650 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که بتدریج تامین و تخصیص خواهد یافت.

گفتنی است بیمارستان شهرستان گالیکش که از پروژه های مهم شرق گلستان می باشد با زیربنای حدود ۱۱ هزار متر مربع در ۴ طبقه در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع اهدایی خیر بزرگوار مرحوم حاج غلام خسروی در ضلع شرقی شهر روبروی پمپ بنزین احداث می شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر